به نام خداوند مهربان

گزارش هفته اول آبان ماه

کلاس پیش و اول دبستان

گرم کردن عمومی دانش آموزان در قالب بازی مدرسه ام دیر شد با هدف افزایش ضربان قلب، تقویت سرعت، مهارت بنیادی از قبیل پریدن ، دویدن، جهیدن و …صورت گرفت. بعد از استراحتی کوتاه دانش آموزان با اصول ایمنی در ورزش از قبیل: خطرات هل دادن، خطرات عدم تناسب بدنی همبازی، وسایل خطر آفرین به هنگام بازی و نحوه مراقبت از اعضای بدن در ورزش و بازی آشنا شدند. در ادامه مهارت ستاره آموزش داده شدی و دانش آموزان به بازی استپ هوایی با رعایت قوانین مربوطه پرداختند.

کلاس دوم و سوم

گرم کردن عمومی دانش آموزان در قالب بازی هندبال بادکنکی با هدف افزایش ضربان قلب، تقویت سرعت، مهارت بنیادی از قبیل پریدن ، دویدن، جهیدن و …صورت گرفت. بعد از استراحتی کوتاه دانش آموزان با اصول ایمنی در ورزش از قبیل: خطرات هل دادن، خطرات عدم تناسب بدنی همبازی، وسایل خطر آفرین به هنگام بازی و نحوه مراقبت از اعضای بدن در ورزش و بازی آشنا شدند. در ادامه دانش آموزان به چهار گروه تقسیم شده و رشته های تخصصی را آغاز کردند.

لازم به ذکر است که برنامه هر چهار هفته به شرح زیر بوده با این تفاوت که گروه ها به صورت چرخشی در هر هفته یکی از رشته ها را تجربه می کنند.

والیبال: آموزش انواع پرتاب ها

بسکتبال: آموزش دریبل درجا و در حال حرکت

بدمینتون: آموزش نحوه صحیح گرفتن راکت و توپ

طناورزی: آموزش طناب زدن جفت

کلاس چهارم، پنجم و ششم

گرم کردن عمومی دانش آموزان در قالب بازی هندبال بادکنکی با هدف افزایش ضربان قلب، تقویت سرعت، مهارت بنیادی از قبیل پریدن ، دویدن، جهیدن و …صورت گرفت. بعد از استراحتی کوتاه دانش آموزان با اصول ایمنی در ورزش از قبیل: خطرات هل دادن، خطرات عدم تناسب بدنی همبازی، وسایل خطر آفرین به هنگام بازی و نحوه مراقبت از اعضای بدن در ورزش و بازی آشنا شدند. در ادامه دانش آموزان به سه گروه تقسیم شده و رشته تخصصی را آغاز کردند.

والیبال: آموزش انواع پرتاب ها

بسکتبال: آموزش دریبل درجا و در حال حرکت

بدمینتون: آموزش نحوه صحیح گرفتن راکت و توپ

در ادامه دانش آموزان به تمرین مهارت ها پرداخته و در انتهای کلاس بازی آزاد مرتبط با رشته ها را انجام دادند و از آنها خواسته شد در حین بازی به نحوه اجرای صحیح مهارت آموزش داده شده در آن روز توجه کنند.