به نام خداوند مهربان

مهارت زندگی پیش دبستان

ابتدا نوآموزان در بحث درباره‌ی موارد منظم در جهان و محیط اطراف شرکت کردند و نقاشی آن را رنگ‌آمیزی کردند. در ادامه در مورد احترام به بدن کلیه داستانی گفته شد و نوآموزان در مورد آن نظر دادند. در انتها فیلمی با موضوع تمییزی تماشا کردند.

مهارت زندگی اول

ابتدا تصاویری درباره موارد منظم در جهان پخش شد و دانش‌آموزان نقاشی آن را رنگ‌آمیزی کردند. در ادامه داستانی درباره مراقبت از بدن خوانده شد. در ادامه فعالیتی برای تقویت کارکرد اجرایی مغز انجام شد.

مهارت زندگی دوم

ابتدا در مورد رفتار و کلام محترمانه فعالیتی انجام شد و دانش‌آموزان درباره‌ی آن نظر دادند. در ادامه داستانی درباره‌‌ی نظم خوانده شد و دانش‌آموزان درباره‌‌ی آن نظر دادند. در انتها کاربرگ جهت پرورش دقت انجام دادند.

مهارت زندگی سوم

ابتدا در مورد شناخت خود داستانی خوانده شد و دانش‌آموزان در بحث مرتبط با آن شرکت کردند. در انتها پرچمی شامل توانمندی و علاقه‌مندی‌ها با هدف شناخت خود رنگ‌آمیزی کردند.

مهارت زندگی چهارم

ابتدا در مورد احترام به بزرگترها داستانی خوانده شد و دانش‌آموزان در بحث شرکت کردند.

در ادامه در مورد احترام به بدن قلب توضیحاتی داده شد و جدولی مرتبط با آن را حل کردند.

مهارت زندگی پنجم

ابتدا در مورد مغز و قسمت‌های مختلف آن توضیحاتی داده شد. در ادامه با توجه به تصویر مرتبط با مغز داستان نوشتند. در اتها فعالیت فکری انجام دادند.

مهارت زندگی ششم

ابتدا در مورد مغز و قسمت‌های مختلف آن توضیحاتی داده شد. در ادامه فعالیتی با هدف پرور دقت انجام دادند. در انتها جدولی مرتبط با موضوع مغز انجام شد.