به نام خداوند مهربان

مهارت زندگی پایه پیش

ابتدا در مورد ساعت نظم توضیحاتی داده شد و نوآموزان نقاشی  آن را رنگ آمیزی کردند و با رفتارهای منظم و غیر منظم آشنا شدند. در انتها در مورد نظم میوه ها انار صحبت شد و نوآموزان با دقت نظم آن را مشاهده کرند و از آن میل کردند.

مهارت زندگی پایه اول

ابتدا در مورد رفتارهای منظم و غیر منظم توضیح داده شد و دانش آموزان فعالیت دقت مرتبط با آن را انجام دادند. در ادامه کاربرگی برای یادگیری نظم و الگو را رنگ آمیزی کردند. در انتها فیلمی با موضوع نظم تماشا کردند و در مورد رفتارهای منظم صحبت کردند.

مهارت زندگی پایه دوم

ابتدا آهنگی با ریتم منظم و غیر منظم پخش شد و دانش آموزان درباره نظم آن صحبت کردند. در ادامه بازی با هدف یادگیری رعایت نوبت و نظم انجام دادند. در انتها داستانی با موضوع نظم و ترتیب خوانده شد.

مهارت زندگی پایه سوم

ابتدا دانش آموزان در بحثی با موضوع وسایل و کارهای کمک کننده به نظم شرکت کردند. در ادامه داستانی در ارتباط با نظم گفته شد. در انتها جدول دقت با موضوع نظم را انجام دادند.

مهارت زندگی پایه چهارم

ابتدا با داستانی موضوع نظم مطرح شد و دانش آموزان در بحثی با موضوع آثار بی نظمی شرکت کردند. در انتها کاربرگی با موضوع آثار احترام را تکمیل کردند.

مهارت زندگی پایه پنجم

ابتدا در مورد اهمیت نظم صحبت شد و دانش آموزان در بحثی با موضوع سرقت زمان شرکت کردند. در انتها پیشنهادات خود در باره ی نظم در جاهای مختلف مدرسه را بیان کردند.

مهارت زندگی پایه ششم

ابتدا بحث گروهی در مورد احترام انجام شد. در ادامه دانش آموزان در بحثی درباره ی موانع مدیریت زمان شرکت کردند. در انتها تکنیک کیف با هدف انجام سریع تر کارها توضیح داده شد.