به نام خداوند مهربان

مهارت زندگی پیش دبستان

ابتدا نوآموزان فعالیت دقت همراه با رفتارهای محترمانه را انجام دادند. در ادامه فیلمی با موضوع گوش دادن محترمانه را تماشا کردند و در مورد آن نظر دادند. درانتها نقاشی با موضوع سلام کردن را رنگ آمیزی کردند.

مهارت زندگی اول

ابتدا دانش‌آموزان فعالیت دقت همراه با رفتارهای محترمانه را انجام دادند. در ادامه داستانی با موضوع رفتار و کلام محترمانه مطرح شد و دانش‌آموزان درباره‌ی آن نظر دادند و در انتها نقاشی نا تمام با هدف پرورش خلاقیت را تکمیل کردند.

مهارت زندگی دوم

ابتدا دانش‌آموزان در مورد انواع رفتارهای محترمانه نظر دادند و در ادامه در فعالیتی با اهمیت لحن و زبان بدن آشنا شدند. در انتها فعالیت فکری به صورت دو نفره با موضوع  اهمیت الفاظ محترمانه انجام دادند.

مهارت زندگی سوم

ابتدا دانش‌آموزان راهکارهای خود در مورد انجام رفتار محترمانه را مطرح کردند. در ادامه فعالیتی با هدف آشنایی با الفاظ و تقاضاهای مودبانه انجام دادند. در انتها کلمات به هم ریخته با موضوع احترام را به صورت گروه دوتایی پیدا کردند.

مهارت زندگی چهارم

ابتدا تکلیف جلسه قبل پیگیری شد و در ادامه داستانی با موضوع اهمیت یادگیری رفتار محترمانه از افراد مختلف تحلیل و دانش‌آموزان در مورد آن نظر دادند. در انتها کاربرگی با موضوع احترام را تکمیل کردند.

مهارت زندگی پنجم

ابتدا دانش‌آموزان در بحث گروهی با موضوع انجام رفتارمحترمانه به صورت عادت در ارتباط با افراد و موقعیت‌های مختلف شرکت کردند. در ادامه داستانی به هم ریخته با موضوع احترام و ارزش اصلی انسان‌ها را مرتب کردند و به صورت گروهی داستان را خواندند.

مهارت زندگی ششم

ابتدا دانش‌آموزان عکسی با موضوع احترام را تحلیل کردند و در ادامه فعالیتی با موضوع دقت شنیداری و جمله های محترمانه را انجام دادند. در انتها در بحث گروهی با موضوع احترام شرکت کردند.موزان آموز‌آموبب