به نام خداوند مهربان

مهارت زندگی پیش‌دبستان

ابتدا درس مهارت زندگی به دانش‌آموزان معرفی شد و نوآموزان در بازی دقت با هدف تقویت دقت شنیداری خود را معرفی کردند. در ادامه داستانی با موضوع اهمیت سلام تعریف شد. در انتها نمایشی با هدف آشنایی با کارهای محترمانه انجام دادند و نوآموزان آن را تکرار کردند.

مهارت زندگی اول

ابتدا درس مهارت زندگی به دانش‌آموزان معرفی شد و دانش‌آموزان خود را معرفی کردند. در ادامه داستانی با موضوع اهمیت سلام تعریف شد. در انتها کلمه سلام را نقاشی کردند.

مهارت زندگی دوم

ابتدا درس مهارت زندگی به دانش‌آموزان معرفی شد و دانش‌آموزان خود را معرفی کردند. در ادامه کاربرگ ماز با هدف آشنایی با کارهای محترمانه را انجام دادند و در انتها در فعالیت دقت، فعالیت‌های محترمانه را نمایش دادند.

مهارت زندگی سوم

ابتدا درس مهارت زندگی به دانش‌آموزان معرفی شد و دانش‌آموزان در فعالیتی با ویژگی های هم آشنا شدند. در ادامه در فعالیتی گروهی راهکارهای خود درباره موضوع سلام کردن را مطرح کردند و در انتها در فعالیتی، با تقاضاهای مؤدبانه و پاسخ‌های مؤدبانه آشنا شدند.

مهارت زندگی چهارم

ابتدا درس مهارت زندگی به دانش‌آموزان معرفی شد و دانش‌آموزان در فعالیتی هم ‌دیگر را معرفی کردند. در ادامه عکسی با موضوع آشنایی با رفتارهای محترمانه تحلیل شد و در انتها کاربرگ دقت با موضوع احترام را تکمیل کردند.

مهارت زندگی پنجم

ابتدا درس مهارت زندگی به دانش‌آموزان معرفی شد و دانش‌آموزان در فعالیتی با ویژگی های هم آشنا شدند. در ادامه کاربرگی در مورد آداب مکان‌های مختلف را تکمیل و در مورد آن صحبت کردند.

مهارت زندگی ششم

ابتدا درس مهارت زندگی به دانش‌آموزان معرفی شد و دانش‌آموزان در فعالیتی هم‌ دیگر را معرفی کردند. در ادامه در مورد درس‌ مهارت زندگی توضیح داده شد و در انتها کاربرگی با موضوع جملات محترمانه و تقویت دقت تکمیل کردند و در کلاس نصب شد.