به نام خداوند مهربان

جلسه ی سی و یکم ۱۷/۲/۱۳۹۷

پیش دبستان: در این جلسه دانش آموزان به مشاهده ی فیلم سفر به بدن پرداختند و نمونه فعالیت های مربوط به رعایت قوانین را که در جلسه ی قبل آماده کرده بودند، در کلاس نصب کردند.

پایه ی اول: در این جلسه دانش آموزان با توجه به ضرورت های موجود، با نحوه ی کنترل عصبانیت و مغز خزنده ای از طریق فیلم و ایفای نقش آشنا شدند و مهارت کنترل عصبانیت را در ارتباط با مغز بررسی کردند. در ادامه فعالیت های مربوط به دقت شنیداری انجام شد.

پایه ی دوم: در این جلسه موضوع حل مساله و خلاقیت از طریق بازی و فعالیت داستانی پوشش داده شد و دانش آموزان به ارایه  راهکارهای خلاقانه و بدیع برای حل مسایل شان پرداختند.

پایه ی سوم: در این جلسه دانش آموزان از طریق ایستگاه ضرب المثل، ضمن تقویت مهارت های خوانداری و درک مطلب، با دریافت خلاقانه ی پیام آشنا شدند و به بررسی پیام های اخلاقی داستان پرداختند. در ادامه فعالیت های مربوط به دقت دیداری انجام شد.

پایه ی چهارم: در این جلسه دانش آموزان از طریق ایستگاه ضرب المثل، ضمن تقویت مهارت های خوانداری و درک مطلب، با دریافت خلاقانه ی پیام آشنا شدند و به بررسی پیام های اخلاقی داستان پرداختند. در ادامه فعالیت های مربوط به دقت دبداری انجام شد.

پایه ی پنجم و ششم: با توجه به مسایل فردی قابل بررسی، در این جلسه مسایل مربوط به برگذاری آزمون جامع سلام به صورت فردی مطرح و بررسی شد.