به نام خداوند مهربان

جلسه ی سی ام ۱۲/۲/۱۳۹۷

پایه های سوم و چهارم: با توجه به تعطیلی به مناسبت روز معلم، جلسه ی آموزشی در هفته های بعد پوشش داده خواهد شد.

پیش دبستان: با توجه به ضرورت های موجود، مساله ی دست شویی رفتن به موقع و اثرات آن بر کلیه و سیستم ادراری، به صورت عینی و با مشاهده ی فیلم، بررسی شد.

پایه ی اول: باتوجه به اهمیت خودآگاهی در دانش آموزان و مساله ی مهم احترام در روابط بین فردی، در این جلسه “ارزش مشاغل” از طریق کاردستی و داستان نویسی بررسی شد و دانش آموزان ضمن فکر کردن به شغل مورد علاقه ی خود، در مورد فواید مشاغل مختلف فکر کردند و داستان نوشتند. در ادامه نیز فعالیت هایی در زمینه ی تقویت دقت دیداری صورت گرفت.

پایه ی دوم: در این جلسه دانش آموزان ضمن انجام فعالیت عملی مرتبط با حل مساله، به انجام تمرین هایی جهت ارتقا دقت دیداری و شنیداری پرداختند.

پایه ی پنجم و ششم: به منظور آشنایی عملی دانش آموزان با سوء رفتار و تاثیرات آن بر خود و دیگران، دانش آموزان از طریق کلیپ آموزشی و گفت و گوی تحلیلی مبتنی بر نظریات روانشناسی، به بررسی اثرات رفتار خود بر دیگران پرداختند و با توجه به این مفهوم، ضرورت عذرخواهی را به صورت عملی اجرا کردند. انتظار می رود از این طریق، توانایی تفکر نقادانه در دانش آموزان رشد کند و بتوانند از طریق خودارزیابی به خودنظمی برسند.