به نام خداوند مهربان

جلسه ی نهم ۱/۹/۱۳۹۶

پیش دبستان: نوآموزان در این جلسه از طریق مشاهده ی پاورپوینت و بحث کلاسی با دو موضوع مهم ” فواید خوراکی ها و آداب غذا خوردن” آشنا شدند تا بتوانند بی علاقگی خود به بعضی مواد غذایی مفید راکنار بگذارند و چگونگی مصرف خوراکی در زنگ های تفریح را نیز بهتر مدیریت کنند.

پایه ی اول و دوم و سوم:  دانش آموزان در این جلسه با مفهوم نظم آشنا شدند و از طریق مشاهده فیلم آموزشی وکاربرگ کلاسی، به تفکر در مورد چیستی نظم و بررسی آن درگیاهان پرداختند.

دراین جلسه از دانش آموزان خواسته شدتا در مورد نظم خود و چرایی آن فکر کنند و با توجه به نتایج تفکرات خود، در مورد لزوم منظم بودن تصمیم گیری کنند. هدف اصلی از این فعالیت آن است تا دانش آموزان بتوانند به طور خودانگیخته و با درک و فهم عمیق و فارغ از کنترل بیرونی به رعایت نظم بپردازند.

فعالیت های فوق برای دانش آموزان پایه ی سوم نیز با محوریت بررسی نظم در حیوانات پیش رفت.

پایه ی چهارم: دراین جلسه دانش آموزان با موضوع آداب غذا خوردن، فواید خوراکی ها و مساله ی مهم تداخلات غذایی آشنا شدند تا از طریق آن بتوانند سلامت سیستم گوارش خود را حفظ کنند و از مواد غذایی سالم استفاده بهتری ببرند.

از اولیای عزیز خواهشمندیم درخصوص موضوع تحقیقی کلاس با دانش آموزان همکاری لازم را داشته باشند.

پایه ی پنجم و ششم: در این جلسه دانش آموزان با آداب استفاده از کتابخانه آشنا شدند و پس از آن به جست وجوی کتاب در زمینه ی موضوع کلاسی پرداخته و کتاب انتخابی خود را مطالعه کردند.