به نام خداوند مهربان

جلسه ی هشتم ۲۴/۸/۱۳۹۶

پیش دبستان: نوآموزان در این جلسه با توجه به محوریت مساله ی “ادب و کلام زیبا” با تاثیر کلمات بر بدن از طریق فیلم آموزشی آشنا شدند. هدف ا این فعالیت ترغیب کودکان به استفاده از کلمات زیبا به صورت علمی و عینی است. همچنین بخش هایی ازمغز و نقش آن ها در حالات هیجانی مختلف از طریق مولاژ مغربررسی شد.

پایه ی اول و دوم: در ادامه ی جلسه ی قبل، دانش آموزان دوپایه به ادامه ی فعالیت کلاسی در ارتباط با “مفهوم ادب ” پرداختند و کار کلاسی مرتبط با آن را انجام دادند.

پایه ی سوم: درادامه ی جلسه ی قبل، دانش آموزان ازطریق انجام کار گروهی با مساله ی مهم همکاری، معیارهای صحیح رفتار همکارانه و چگونگی انجام کارگروهی آشنا شدند و سپس نقش همکاری در بهتر پیش رفتن کارها را بررسی کردند. همچنین خود ارزیابی دانش آموزان از میزان همکاری خود به رشد این مهارت درآن ها کمک خواهد کرد.

پایه ی چهارم: دراین جلسه موضوع مهم نظم درحیوانات از طریق مشاهده ی فیلم آموزشی مورد بررسی قرار گرفت و درادامه ی جلسه نیز تمرین دقت و تمرکز صورت گرفت.

پایه ی پنجم و ششم: با توجه به اهمیت موضوع نظم، دانش آموزان در این جلسه به بررسی نظم در جهان هستی پرداختند و از طریق آن به اهمیت رعایت نظم توسط خود، آگاه شدند و کاربرگ مربوط به آن را تکمیل کردند.