به نام خداوند مهربان

مهارت‌های زندگی پیش دبستان

ابتدا در مورد عصبانیت فیلمی را تماشا کردند و آن را تحلیل کردند. در ادامه فعالیتی برای شناخت خشم انجام دادند. در انتها تمرینی برای پرورش دقت انجام دادند.

مهارت‌های زندگی اول

ابتدا در مورد مدیریت خشم فیلمی را تماشا کردند و دانش‌آموزان درباره‌ی آن نظر دادند. در ادامه با خمیر حس‌های مختلف را درست کردند.

مهارت‌های زندگی دوم

ابتدا در مورد راه‌های کنترل خشم نظر دادند. در ادامه کاربرگی با موضوع مدیریت خشم انجام دادند. در انتها فیلمی با موضوع مدیریت عصبانیت تماشا کردند.

مهارت‌های زندگی سوم

ابتدا در مورد راه‌های کنترل خشم کلیپی تماشا کردند. در ادامه با بادکنک راه‌های کنترل خشم بیان شد. در انتها به صورت گروهی نمایشی با موضوع کنترل خشم را اجرا کردند.

مهارت‌های زندگی چهارم

ابتدا راه‌حل‌های خود برای حل مسئله را بیان کردند. در ادامه دربا‌ره‌ی حل مسئله فیلمی تماشا کردند و در مورد آن نظر دادند. در انتها داستانی درباره‌ی حل‌مسئله بیان کردند.

مهارت‌های زندگی پنجم

ابتدا دانش‌آموزان در مورد صبر و خود کنترلی بحث گروهی انجام دادند. در ادامه درباره‌ی صبر داستانی مطرح شد و دانش‌آموزان درباره‌ی آن نظر دادند. در انتها در مورد خودمراقبتی نکاتی عنوان شد.

مهارت‌های زندگی ششم

ابتدا در مورد حل مسئله نکاتی عنوان شد و تکالیف خود را در کلاس مطرح کردند. هم‌چنین با پانتومیم ضرب‌المثلی با موضوع حل‌مسئله را اجرا کردند. در انتها کاربرگی را با هدف یادگیری مراحل حل مسئله کامل کردند.