به نام خداوند مهربان

گزارش :هفته اول آذرماه۹۶

۱٫هدیه های آسمان:بیان اسم دانش آموزان با صفات زیبا تا به رفتارومنش امامان پی ببرند و در ادامه با همکاری آنها اصل اعتقادی امامت تدریس شد.بیان ۴حیطه اخلاقی.انجام تمرین های درس به صورت اول انفرادی و سپس گروهی و جمع خوانی.نوشتن دستاورد هفته توسط خود دانش آموزان و پاسخ دادن به آن.انجام ادامه تمرین ها برای جلسه آینده در منزل.

۲٫قرآن:خواندن از روی مصحف قرآن کامل به صورت تصادفی همراه با معنی.خواندن یک نکته از هزاران و صحبت درباره مفهوم آن.پرسش ازآیات سوره قاف،ادامه تدریس سوره قاف (به صورت فردی هر شخص آیات را می خواند و سپس برای دوست خود و بعد برای کلاس).

۲٫ریاضی:استفاده از مکعب های کوئیزنری که خود دانش آموزان آماده کرده بودند تدریس و تمرینات کتاب درسی حل و بررسی شد و مسائلی از تقسیم اعشاری برای درک بیشتردرکلاس حل شد در پایان هفته دستاوردی از درس های قبلی به دانش آموزان داده شد.

۴٫فارسی:بررسی کاربرگ هفته قبل ،بخوان وبیندیش (همدل) روخوانی شد وبه پرسشها پاسخ داده شد .

تکمیل کتاب نگارش هفت خان وتمرین روی کنایه ،مبالغه وتشبیه – درس ای وطن تدریس شد.کتاب کارسلام تکمیل شد.دانش زبانی کامل شد.

۵٫اجتماعی:درس نفت وگاز تا پایان تدریس ، نمایش فیلم انرژی ، طراحی پرسش ازدرس ،شناسایی میادین نفتی وگازی ،ارزشیابی از دانش آموزان .تهیه روزنامه دیواری و غذای محلی.

۶- تفکر وپژوهش :درس ماه وروباه بانمایش فیلم تدریس شد باتوجه به اهداف درس به پرسشها پاسخ داده شد.

علوم: تدریس کامل درس ۴ علوم ، پرسش و پاسخ ، حل کتاب کار سلام (فصل ۳و ۴ صفحه از فصل ۴)، کاربرگ