به نام خداوند مهربان

گزارش هفته دوم آبان بدین صورت است:

۱٫قرآن: پرسش و پاسخ،بررسی دستاورد و بازخوردآن،تمرین روخوانی از مصحف کامل قران و کتاب درسی،ادامه درس سوم انجام تمرینات به صورت گروهی و خواندن فردی و جمعی برای کلاس،صحبت پیرامون پیام و ارتباط آن با درس،پخش صوتی آیات،انجام انس با قران در منزل صفحه ۲۵٫

۲٫هدیه های آسمان:ارزشیابی ازدروس،ارائه تحقیقات پیرامون نوجوانانی که در حماسه کربلا حضور داشتند وبیان آن توسط دانش آموزان.پاسخ به پرسش های درس سوم.به صورت گروهی .انجام تحقیق درباره پیامبران اولوالعظم، استفاده از روش بارش فکری وخواندن درس چهارم توسط دانش آموزان و گفت و گو درباره آن و رسیدن به اهداف درس.آمادگی برای ارزیابی برای جلسه آینده و انجام نمایش درس پنجم..

۳٫ریاضی:ضرب کسرها با ارائه مسئله.تدریس و مسائل مختلفی با استفاده از راهبرد رسم شکل در کلاس حل شد و آزمونی از دانش آموزان به عمل آمد.

۴٫فارسی:ارزیابی از دروس ،تدریس درس چهارم گفت و گو پیرامون آن،بیان معانی کلمات مشکل،انجام تمرین درک مطلب به صورت گروهی.بیان جمع بستن واژه ها در زبان فارسی و آوردن نمونه هایی مانند آن،حل تمرین های کتاب نگارش درس چهارم به صورت گروهی.املا از کل دروس ارائه شده و تصحیح آن توسط خود دانش آموزان و بررسی آن،بررسی دفاتر برنامه ریزی همراه با بازخورد.حل تمرین های درس چهارم در کتاب کار سلام.

۵٫اجتماعی:پرسش و پاسخ ازکل دروس ارائه شده،گفت و گو پیرامون محصولات گلخانه ای و جالیزی و مقایسه هرکدام.تحقیق پیرامون کاغذ سنگ توسط یکی از دانش آموزان و ارائه ان برای کلاس .

علوم: حل کتاب کار تا پایان درس دوم ، انجام آزمایش پرمنگنات و سرکه و آب ژاول و آب ، انجام آزمایش ص ۱۹ کتاب ، ارزشیابی، پرسش شفاهی، تدریس لیگنین و سلولز از کتاب کار