به نام خدا

ششم هفته دوم آذر

ریاضی :

ادامه تمرینات کسر ها حل شد . سپس یاد آوری از درس اعشار (فصل ۳ ) تدریس شد .

لازم به ذکر است : به علت تعطیلات پی در ترجیح بر این شد که تدریس اعشار شروع شده  و ادامه حل تمرینات کسر ها به زمان آینده و فرصت مناسب موکول شود .

از قسمت اعشار و یاد اوری تمرینات  جمع ، تفریق و ضرب اعشار حل شد  . قسمتی هم از تقسیم اعشار ( تقسیم اعشار بر عدد صحیح ) یاد اوری شد . و تمرینات آن به حل شد و قسمتی از آن به عنوان تکلیف به دانش آموزان داده شد .

مطالعات اجتماعی :

پس ازپرسش شفاهی کلاسی ادامه فصل ۴ ( ایران و منا بع انرژی ) درس ۷ ( طلای سیاه ) تدریس شد . کار برگ ها مورد بحث قرار گرفته جواب داده شد .

ریاضی پیشرفته:

تصحیح و چک کردن ازمون

هدیه های آسمانی:

درس هشتم، پرسش شفاهی درس شش و هفت

قرآن :

تا صفحه ۲۸ درس داده شد

فارسی:

در هفته گذشته مطالب باقی مانده از درس ششم تدریس شد…شعر حفظی ابتدا توسط معلم روخوانی،سپس توسط دانش‌آموزان به شکل تک خوانی و خوانش گروهی تمرین و به حافظه سپرده شد.برای تدریس درس آزاد(درس هفتم) دانش آموزان گروه‌بندی شدند و برای هرگروه یکی از استان‌های ایران انتخاب شد تا ابتدا به صورت فردی تحقیقات خود را در کتاب درسی(قسمت های مشخص شده) وارد کنند، سپس طی روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه آینده به صورت گروهی گزارش کلی مطالب گروه خود را به صورت روزنامه دیواری تدوین کنند.کلید واژه های تحقیقات آنها در قسمت زیر عنوان شده است:

اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری، غذا، لباس،موسیقی،آداب و رسوم،مفاخر و…

علوم :

ارائه دانش اموزان در ارتباط با فصل زمین پویا و بررسی لایه های آن