به نام خداوند مهربان

گزارش هفته پایانی فروردین  ۱۳۹۷               پایه :پنجم            دروس: قرآن، هدیه های آسمان، ریاضی،اجتماعی فارسی،علوم

۱-قرآن: تمرین روخوانی و روان خوانی درس یازدهم. تدریس ادامه درس یازدهم به صورت گروهی و تفکر و تدبر در آیات و عبارات و کلمات جدید. انجام تمرین اول و دوم کار در کلاس به صورت فردی و سپس کلاسی. خواندن داستان فرعون و فرعونیان به صورت تصویر خوانی و گفت و گو در این باره و ارتباط آن با آیات درس.

 

۲-هدیه های آسمان: تدریس درس خورشید پشت ابر به صورت پرسش و پاسخ. انجام تمرین برایم بگو به صورت فردی و سپس بررسی آن در کلاس. انجام تمرین های باقی مانده برای جلسه آینده.

 

۳-ریاضی: دستاوردی از فصل های کسر و آمار و احتمال به دانش آموزان داده شد و اشکالات آنها مشخص و بررسی شد و تمرین های مشابه ی برای درک بهتر در کلاس حل شد. بخش محیط دایره با استفاده از پرگار و نرم افزار جئو جبرا تدریس شد.

 

۴-اجتماعی: درس پرسیده شد .درس ۲۰درباره ی وزیران کاردان ایرانی به طورمشارکتی تدریس شدواز خواجه نظام الملک وخواجه نصیر توسی یاد شد.ارزشیابی گرفته شده رادرکلاس بامشارکت هم تصحیح کرده وپاسخ های کامل رابازگو کردیم .  

۵-فارسی:درس کاجستان را درکتاب نگارش کامل کرده وانشای به نثر نوشته شده درکلاس خوانده شدوبحث وگفت وگو شد.

کتاب کارسلام تکمیل شد .املا ازدرس های قبلی گفته شدواملای پرسشی انجام شد.حکایت درکلاس تدریس شد وبرای نمایش آماده شد.درس بوعلی وقتی کودک بود به روش تیمی کارایی تدریس شد، همراه با درمطلب ودانش زبانی وتصویرخوانی درس.

۶-علوم: پرسش و پاسخ از دروس ۹ الی ۱۱.  تدریس ادامه ی درس بکارید و بخورید . ارائه ی تحقیق دانش آموزان حل کتاب سلام.