به نام خداوند مهربان

گزارش کلاس پانجم (۲۴ الی ۲۸)

ریاضی :

تمرین های درصد و تناسب در کلاس به کمک دانش آموزان حل شد مرور فصل (۶۴ و ۶۵ ) که به عنوان تکلیف شب داده شده و حل شده بود در کلاس دوباره حل شده ،اشکالات رفع و تذکرات لازم داده شد.آزمون پیشرفته در کلاس توسط دانش آموزان حل شد که پس از تصحیح در جلسه آینده (جهارشنبه آینده) در کلاس بررسی شده تذکرات لازم داده خواهد شد.

اجتماعی:

در این هفته درس ۸  کتاب با عنوان راهها و حمل و نقل ( ۱)  تدریس شد در این درس دانش آموزان با مفاهیم صادرات و واردات آشنا شدند  و درباره صادرات و واردات مهم کشور عزیزمان بحث و گفتگو شد سپس راهها و حمل و نقل (۲) تدریس شد که دراین درس دانش آموزا ن با راههای زمینی و هوایی و دریایی آشنا شدند ودر باره ی معایب و مزایای سفرو حمل بار با قطار و هواپیما و کشتی بحث و گفتگو کردند در آخر آزمونک از این دو درس گرفته شد.

هدیه آسمانی:

این هفته ادامه ی درس دو نامه تدریس ش ایستگاه فکر و به کار ببندیم و کامل کنید نوشته شده و در کلاس خوانده شد و در باره ی آن گفتگو شد .

شب یلدا:

برنامه مخصوص شب یلدا با شکوه و زیبایی انجام شد دانش آموزان کلاسهای چهارم ،پنجم و ششم بعد از تزیین و چید ن میز مخصوص شب یلدا به کلاسهای همدیگر رفته و به شعر و حافظ خوانی پرداختند .(عکس گرفته شده است )

علوم:

حرکت بدن کامل تدریس شد. درس پرسیده شد . به علت اردو وشرکت در برنامه یلدا درس جدید تدریس نشد .

علوم به جای شنبه یکشنبه خواهیم داشت درس دوفصل پرسیده خواهد شد.

قرآن:

  • تصحیح دستاورد هفته ی گذشته و رفع اشکالات دانش آموزان
  • برای هفته ی آینده صفحات ۴۴ تا ۴۶ تمرین شود.