به نام خداوند مهربان

گزارش کار هفته ی  اول اردیبهشت

۱ تا ۵ اردیبهشت

کلاس چهارم

  • ریاضی: ادامه بخش چهار ضلعی ها همراه با دست ورزی فعالیت های کتاب با مقوا و گونیا. تدریس نحوه  کشیدن ارتفاع در مثلث و متوازی الاضلاع و انجام فعالیت های کتاب تا صفحه ی ۱۳۰٫ مرور گروهی فصل ۳ با موضوع انواع روش های ضرب و تقسیم و تقریب. برگزاری آزمون ضرب و تقسیم و حل سوالات در کلاس و رفع اشکال مجدد.
  • فارسی، املا و انشا: گفتن املای معمایی با موضوعات درسی. شنیدن صوت شعر شیر و موش و بخش بخوان و بیندیش: ۷ مروارید سرخ و انجام بخش درک و دریافت مربوط به آن. خواندن مثل و بارش مغزی راجع به آن. انجام کتاب نگارش درس ۱۵ و خواندن انشاهای دانش آموزان با موضوعات گفته شده در کتاب در بخش نگارش پایان هر درس.
  • قرآن: پرسش از دعاهای قرآنی درس سیزدهم همراه معنی. جلسه ی اول درس چهاردهم: صامت خوانی، خواندن در گروه، شنیدن صوت و روخوانی. پیدا کردن مکان های وقف و اتصال. پیدا کردن تفاوت های خط قرآن. خواندن پیام قرآنی به صورت گروهی و صحبت کردن در مورد آن و بیان مصادیق.
  • علوم: مرور فصل بدن ما(۲) از کتاب کار سلام و تدریس صفحه ی آخر درس با پرسش و پاسخ، آوردن مولاژ و کتاب بدن انسان و نمایش دستگاه دفع ادرار. مرور طرز کار قلب و ارتباط آن با شش ها و اندام ها و سلول های دیگر. خواندن تحقیقات دانش آموزان با موضوع درس. شروع تدریس درس جدید با موضوع بی مهره ها با دست ورزی و آوردن حشرات گوناگون در کلاس. خواندن از روی متن کتاب و دسته بندی بی مهرگان. تقسیم کردن سنگ رسوبی ساخته شده در کلاس جهت دادن به هر دانش آموز.
  • اجتماعی: این هفته به دلیل اردوی باغ گیاه شناسی و کلاس TA، کلاس اجتماعی برگزار نشد.
  • درس هدیه های آسمان: چک کردن سوالات دستاورد هفته ی گذشته همراه دانش آموزان. شروع درس جدید: درس ۱۶: آقای بهاری، خانم بهاری در ارتباط با معلم و حقوق معلم و دانش آموز به شیوه ی بارش مغزی و خواندن داستان درس و انجام فعالیت های آن توسط همه ی دانش آموزان.