به نام خداوند مهربان

گزارش کار هفته ی  سوم آذر

۱۸ تا ۲۲ آذر

کلاس چهارم

  • درس ریاضی: انجام فعالیت های صفحات ۵۱ و ۵۲ و ۵۳ کتاب با موضوع ضرب اعداد دو رقم در دورقم به صورت گروهی و حل پای تخته ای توسط دانش آموزان. حل گروهی کتاب کار سلام و رفع اشکال صفحات ۵۲ تا ۵۸٫ رفع اشکال خصوصی با بعضی دانش آموزان.
  • درس فارسی، املا و انشا: تمرین سرود ” باز باران ” برای اجرای شب یلدا و هماهنگی ها با دانش آموزان برای لباس ها و دکور صحنه. اجرای تصویرخوانی و صندلی صمیمیت صفحه ی ۵۹٫ حل صفحات ۲۹ تا ۳۳ کتاب کار فارسی سلام هم بصورت گروهی و هم پرسش و پاسخ از دانش آموزان. کتاب نگارش صفحات ۳۸ تا ۴۳ بصورت گروهی و پرسش و پاسخ انجام شد.
  • درس قرآن: روخوانی و مشخص کردن وقف و اتصال ها : جلسه ی اول درس ششم . تدریس علامت مد : جلسه ی دوم درس ششم. فرد خوانی، روخوانی و جمع خوانی صفحات ۳۷ . ۳۸ کتاب درسی. برگزاری دستاورد قرآن با هدف جمع بندی لغات و پیام های قرآنی آموخته شده.
  • علوم: شروع فصل ۵: گرما و ماده. فعالیت صفحه ی ۳۴ را دانش آموزان در منزل انجام دادند و گزارش کار آن را در دفتر و یا به صورت پاورپوینت به کلاس ارائه دادند که نمایش داده شد. آزمایش صفحه ی ۳۵ در کلاس انجام شد و نتایج ثبت شد. در ساعت رایانه دانش آموزان گزارش آن را نوشته و برای آن نمودار ستونی رسم می کنند. آزمایش صفحه ی ۳۶ را بعضی ازدانش آموزان در منزل انجام دادند و گزارش آن را به کلاس آوردند.