به نام خداوند مهربان

گزارش هفته سوم و چهارم بهمن ماه

قرآن : در این هفته تلاوت سوره حمد به صورت فردی و جمعی تمرین و تکرار گردید و مفهوم آن در قالب داستان بازگو و نقاشی آن کشیده شد . همچنین شعر سوره کوثر به صورت جمعی تمرین گردید.

فارسی : تدریس نشانه (ل) در هفته سوم بهمن به صورت آموزش غیرمستقیم و مشارکتی دانش آموزان بود که ضمن تقویت دست ورزی به درست کردن سالاد شیرازی پرداختند و برای تثبیت یادگیری ترکیب این نشانه ها با مصوتها و تمرینات نوشتاری آن انجام گرفت . در هفته چهارم تدریس نشانه های (ج) , ( ُ استثنا ) , (ه ) در قالب داستان و بازی تدریس و ترکیبات آن تمرین شد . همچنین تمرینات نوشتاری مربوط به آنها انجام گردید. همچنین جهت تثبیت یادگیری املا به صورت پاتخته ای تمرین و ارزشیابی به صورت املا دفتری انجام شد .

ریاضی : در این هفته مفهوم دسته بندی تدریس گردید و دانش آموزان همراه با چینه و اشکال مگنتی درس را فراگرفتند و تمرینات آن را انجام دادند و همچنین به منظور تقویت یادگیری دانش آموزان گروه بندی شده و در قالب بازی دسته بندی اشکال را تمرین کردند . همچنین جع سه عدد همراه با سه رنگ مداد رنگی تدریس و تمرین شد .

علوم : بخش هوا در اطراف ما در قالب تماشای فیلم تدریس شد و دانش آموزان درباره آلودگی هوا و مضرات و دلایل ایجاد آن در کلاس بحث و گفت و گو کردند .