به نام خداوند مهربان

پیش دبستان

نوآموزان باکاربرد و نحوه ی استفاده از سطل رنگ و اضافه نمودن رنگ به جعبه رنگ  در نرم افزارpaint آشنا شدند و نقاشی کشیدند.

اول

نوآموزان در این هفته با ابزار shap در نرم افزارpaint  نقاشی کشیدند و از نقاشی خود عکس گرفتن و در بک گراند خود قراردادند و تمرین نمودند.

دوم

در این هفته دانش آموزان با ( ذخیره نمودن و اصول تایپ متن ( راست چین و چپ چین و وسط چین ) جهت نوشتن از راست به چپ و از چپ به راست و تغییر دادن زبان نوشتاری )آشنا شدند، در پایان به دانش آموزان لب تاپ داده شده تا مباحث گفته شده را تمرین نمایند.

سوم

در این هفته به دانش آموزان پروژه با موضوع ( ورزش ) در ۴ اسلاید مشخص داده شد و تمرین نمودند .

چهارم

در این هفته دانش آموزان با محیط برنامه excel و باز کردن فایل از پیش آماده از منوی فایل  و آشنایی با ( سل و رنگی نمودن خانه و انتخاب خانه)  و وارد کردن اطلاعات آشنا شدن و نیز مباحث آموزش داده شده را  تمرین  کردند .

پنجم

در این هفته دانش آموزان با محیط برنامه excel و باز کردن فایل از پیش آماده از منوی فایل  و آشنایی با ( سل و رنگی نمودن خانه و انتخاب خانه )  و وارد کردن اطلاعات آشنا شدن و نیز مباحث آموزش داده شده را  تمرین  کردند .

ششم

در این هفته دانش آموزان با محیط فتوشاب و آشنایی با روابط کاربری و باز کردن صفحه و رنگی نمودن صفحه آشنا شدند و تمرین کردند   .