به نام خدا

گزارش هفته دوم مهرماه در پایه ها به شرح زیر است :

اول

ابتدا در مورد اهمیت مراقبت از خود داستانی مطرح شد و در مورد آن نظر دادند. در ادامه فعالیتی با هدف پرورش دقت دیداری انجام دادند. هم چنین مازی با موضوع آشنایی با روش های مراقبت از خود حل کردند و در انتها هر کسی با هدف ارزشگذاری آرزویی برای خود کرد.
دوم

ابتدا در مورد اهمیت دوست داشتن خود نکاتی در قالب داستانی معمایی عنوان شد و در ادامه در مورد راه های احترام و ارزشگذاری به خود با اعضای بدن نظر دادند و نقاشی آن را روی اعضای بدن کشیدند.
سوم
ابتدا در مورد اهمیت شناخت خود در موفقیت ها نکاتی عنوان شد و روی برگه ویژگی های خود را نقاشی کردند و در کلاس نصب شد. هم چنین داستانی با موضوع پذیرش ویژگی‌های خود مطرح شد.
چهارم
ابتدا در مورد تفاوت فردی تجربه های خود را مطرح کردند و در ادامه اصول تفکر انتقادی عنوان شد. هم چنین فیلم لباس جدید پادشاه با موضوع لزوم نقد کردن و تفکر را تماشا کردند و آن را تحلیل کردند.
پنجم
ابتدا در مورد تفاوت های فردی و نحوه واکنش به این تجربه ها نکاتی مطرح شد و در فعالیتی با هدف شناخت تفاوت ها و شباهت ها بر اساس ویژگی های مشترک هم جمع شدند و بر اساس تفاوت ها از هم دور شدند. هم چنین فیلمی با موضوع اصول ارتباط موثر و گوش دادن فعال تماشا کردند. در انتها نقاشی مشترک با موضوع تفاوت های فردی و تفاوت در نظرات انجام دادند.
ششم
ابتدا دانش آموزان در مورد فعالیت جلسه قبل و لزوم تفاوت در آدم ها و منحصر به فرد بودن نظر دادند. در ادامه با مفهوم دنیای مطلوب آشنا شدند و دنیای مطلوب خود را بر روی برگه نوشتند و موارد آن بررسی شد. در انتها فعالیتی با هدف پرورش توجه به جزییات موارد آشنا انجام دادند.