به نام خداوند مهربان

گزارش هفته دوم آذر

کلاس پیش و اول دبستان

گرم کردن عمومی دانش آموزان در قالب بازی حیوانات جنگل صورت گرفت. هدف از این بازی افزایش ضربان قلب و تقویت سرعت و چابکی و انواع جابجایی ها با شبیهه سازی به حیوانات می باشد.  در این جلسه دانش آموزان به تمرینات کنترل توپ پرداختند و سعی کردند تا با یک دست به توپی که به سمتشان پرتاب می شوند ضربه بزنند.

گزارش دوم و سوم

گرم کردن عمومی دانش آموزان در قالب بازی تخریب چی ها و سازنده ها صورت گرفت .بعد از استراحتی کوتاه دانش آموزان در گروه های خود قرار گرفتند و و پس از اموزش مهارت ها به تمرین پرداختند .

لازم به ذکر است که برنامه هر چهار هفته به شرح زیر بوده با این تفاوت که گروه ها به صورت چرخشی در هر هفته یکی از رشته ها را تجربه می کنند.

والیبال: آموزش پنجه

بسکتبال: پاس سینه و تمرینات ترکیبی دریبل و پاس سینه

بدمینتون: آموزش مقدمات سرویس

طناورزی: آموزش طناب زدن تک پا و مرور طناب جفت پا

کلاس چهارم، پنجم و ششم

گرم کردن عمومی دانش آموزان با بازی وسطی صورت گرفت .

بسکتبال: مهارت پاس سینه و پاس یک سوم آموزش داده شد و دانش آموزان ابتدا هر کدام از پاس ها را به صورت جداگانه و در ادامه به صورت ترکیبی تمرین کردند. سپس باز بسکتبال را با تمرکز بر اجرای صحیح دریبل، پاس سینه و یک سوم آغاز کردند.

والیبال: دانش آموزان پنجه کوتاهی را که در جلسه پیش آموزش دیده بودند را تمرین کردند و مهارت پنجه بلند آموزش داده شد. سپس دانش آموزان به تمرینات ترکیبی ان دو مهارت پرداختند.