به نام خداوند مهربان

گزارش هفته دوم آبان

کلاس پیش دبستان و اول

گرم کردن عمومی دانش آموزان در قالب کوسه ها و ماهی های کوچک صورت گرفت. تمام این جلسه به بازی های توپی آزاد اختصاص داده شد و در حین بازی معلم به پرتاب ها و دریافت های صحیح اشاره کرده و به اصلاح مهارت دانش آموزان پرداخت.

کلاس دوم و سوم

گرم کردن عمومی دانش آموزان در قالب بازی تونل با۴ طناب با هدف افزایش ضربان قلب، تقویت سرعت، مهارت بنیادی از قبیل پریدن ، دویدن، جهیدن و …صورت گرفت. بعد از استراحتی کوتاه دانش آموزان در ادامه دانش آموزان در گروه های خود قرار گرفتند و مهارت ها را آموزش دیده و تمرین کردند .

لازم به ذکر است که برنامه هر چهار هفته به شرح زیر بوده با این تفاوت که گروه ها به صورت چرخشی در هر هفته یکی از رشته ها را تجربه می کنند.

والیبال: آموزش انواع پرتاب ها

بسکتبال: آموزش دریبل درجا و در حال حرکت

بدمینتون: آموزش نحوه صحیح گرفتن راکت و توپ

طناورزی: آموزش طناب زدن جفت

کلاس چهارم، پنجم و ششم

گرم کردن عمومی دانش آموزان در قالب بازی تونل با ۴طناب با هدف افزایش ضربان قلب، تقویت سرعت، مهارت بنیادی از قبیل پریدن ، دویدن، جهیدن و …صورت گرفت. بعد از استراحتی کوتاه دانش آموزان به گروه های خود رفته و مهارت ها را آموزش دیده و اجرا کردند  .

والیبال: آموزش پنجه .طرز قرارگیری پاها و دست ها در این مهارت

بسکتبال: آموزش پاس سینه

بدمینتون: آموزش سرویس بدمینتون

در ادامه دانش آموزان به تمرین مهارت ها پرداخته و در انتهای کلاس بازی آزاد مرتبط با رشته ها را انجام دادند و از آنها خواسته شد در حین بازی به نحوه اجرای صحیح مهارت آموزش داده شده در آن روز توجه کنند.