به نام خداوند مهربان

گزارش هفته دوم مهرماه

پایه پیش و اول دبستان

گرم کردن عمومی دانش اموزان با بازی استپ هوایی با هدف افزایش ضربان قلب و تقویت چابکی صورت گرفت. در ادامه دانش آموزان با نحوه صجیح و غلط ایستادن، نشستن، خوابیدن، راه رفتن و دویدن آشنا شدند و در قالب بازی به تمرین این مهارت ها پرداختند.

پایه دوم و سوم

گرم کردن عمومی دانش آموزان با بازی های رفتم به هوا و تونل به منظور افزایش ضربان قلب صورت گرفت . در ادامه دانش اموزان جهت آشنایی با رشته های ورزشی والیبال .طناب. بدمینتون.بسکتبال به فعالیت پرداختند .فرایند کلی کلاس ورزش در پایه های دوم و سوم آشنایی با چهار رشته مذکور و یادگیری مهارت های مقدماتی این ۴ رشته می باشد .بدین منظور در این جلسه شاگردان به ۴ گروه تقسیم شدند تا در هر ماه از هر ۴ رشته ورزشی بهره مند باشند.

پایه چهارم .پنجم و ششم

گرم کردن عمومی دانش آموزان با دو استقامت و تمرینات مقدماتی دو و میدانی صورت گرفت .همچنین دانش آمو دانش آموزان زان به تمرینات اسپارک که شامل(چابکی. طناب . پرتاب آزاد توپ بسکتبال.پرتاب از بالای سر توپ والیبال .دراز و نشست و تمرینات تمرکزی بدمینتون)پرداختند . در ادامه چون دانش آموزان در پایه های قبل با رشته های ورزشی (والیبال، بسکتبال، طناب و بدمینتون) آشنا شدند در این پایه به تمرینات تخصصی در این رشته ها می پردازند. بدین منظور به سه گروه تقسیم شدند و تا آخر آبان با شرکت در رشته ها زمان دارند تا تصمیم خود را نهایی کنند.