به نام خدا

اول
در کار گروهی تقسیم مسئولیت ها به انجام سریع تر آن کمک می کند و در عین حال از قابلیت های همه می توان استفاده کرد.  در مورد اهمیت تقسیم کار و کنار آمدن با هم در کار گروهی نکاتی مطرح شد و در ادامه پازل هایی رو با موضوع حل مسئله کامل و رنگ آمیزی کردند و در طول کار بازخورد و پیشنهادهایی برای انجام بهتر مسئولیت در کار گروهی عنوان می شد.
دوم
احترام به محیط زیست یعنی به اطراف خودمان اهمیت بدهیم و با قدم های کوچک برای مراقبت از آن تلاش کنیم. یکی از این راه ها تفکیک زباله های خشک و تر می باشد. در بازی اسامی زباله خشک و تر را جدا کردند و در ادامه از تجربه های خود در استفاده کمتر از پلاستیک گفتند.
سوم
همه افراد نسبت به همدیگر و محیط زیست خود مسئولیت اجتماعی دارند و باید برای بهتر شدن اوضاع خود و محیطشان قدم هایی هر چند کوچک بردارند. یکی از راه هایی که به حفظ محیط زیست کمک می کنند قرار دادن خود جای اجزای محیط زیست است. دانش آموزان از طرف گل، جنگل، آسمان، حیوانات نامه ای به آدم ها نوشتند. هم چنین راه کارهایی در ارتباط با استفاده کمتر کاغذ و پلاستیک مطرح کردند.
چهارم 
با بازیافت و استفاده مجدد از وسایل زباله کمتر تولید می شود و از شدت مصرف گرایی کم می شود و از  طلای کثیف استفاده بهتری می توان کرد. در مورد بازیافت و استفاده مجدد از وسایل نکاتی مطرح شد و فیلمی در ارتباط با آن تماشا کردند و تجربه های خود در مورد استفاده کمتر از پلاستیک و کاغذ و استفاده مجدد از وسائل مطرح کردند.
پنجم
دانش آموزان با انجام نقاشی خلاق با مفهوم خلاقیت بیشتر آشنا شدند. در ادامه در مورد محیط زیست نکاتی مطرح شد و فیلمی با همین عنوان تماشا کردند.
ششم
شناخت تفاوت فردی و مدیریت آن و گفتگو درباره ایده ها و به جمع بندی رسیدن نظرات یکی از مهارت های کار گروهی است.
ابتدا فعالیتی با هدف شناخت تفاوت فردی انجام دادند. هر کسی قسمتی از شکلی را روی کاغذ می کشید و نفرات بعدی قسمت هایی به آن اضافه می کردند. در آخر هر کسی شکل نهایی را با ایده اولیه خود مقایسه می کرد. در ادامه داستانی با موضوع درک زبان هم دیگر  در کار گروهی نکاتی عنوان شد.