به نام خدا

اول
ابتدا در مورد حل مسئله در همکاری داستانی مطرح شد و در ادامه فیلمی با موضوع گوش دادن به نظر دیگران تماشا کردند و آن را تحلیل کردند. در ادامه برای تقویت حافظه دیداری در برگه هایی تصاویری را به خاطر سپردند و یافته های خود را نقاشی کردند.
دوم
ابتدا در مورد اصول همکاری نکاتی مطرح شد و کاربرگی را با مشورت هم انجام دادند. در انتها فیلمی با موضوع اهمیت تفاهم و حل مسئله در کار گروهی تماشا کردند.
سوم
ابتدا در مورد نحوه انتقاد از یکدیگر در کار گروهی داستانی مطرح شد و در مورد آن نظر دادند. در ادامه نقاشی خلاق برای پرورش خلاقیت انجام دادند. در انتها فیلمی با موضوع اهمیت به نظر یکدیگر تماشا کردند.
چهارم
ابتدا در مورد تغییر رفتارهای منفی خود در دوستی صحبت کردند و در ادامه فعالیتی با موضوع احترام به نظر هم و تفاوت های فردی انجام دادند. در انتها داستان فیل مولانا با موضوع شناخت کامل در مورد اتفاقات را شنیدند و در مورد آن نظر دادند.
پنجم
ابتدا فعالیتی به صورت گروهی انجام دادند و هر کسی شکلی را برای دوستش توضیح داد و دوستش آن را کامل کرد. در انتها فیلمی با موضوع مدیریت عصبانیت تماشا کردند و در مورد مدیریت هیجانات نکاتی مطرح شد.
ششم
ابتدا فعالیتی در مورد تقلید کورکورانه انجام دادند و در  در مورد موانع تفکر دقیق نکاتی مطرح شد. در انتها داستان خر برفت و خر برفت مولانا با موضوع تقلید کورکورانه را شنیدند و در مورد آن نظر دادند.