به نام خدا 

اول
همکاری لازمه زندگی اجتماعی می باشد. توجه به یکدیگر، مشورت، تقسیم کار از جمله اجزای همکاری می باشد. برای پرورش همکاری نقاشی گروهی انجام دادند و داستانی در مورد پذیرش ویژگی های خود و مقایسه نکردن با دیگران شنیدند و در مورد آن نظر دادند. در انتها با چشم بسته یک سری اشیا را با حس لامسه حدس زدند.
دوم
خلاقیت یعنی جنبه های مختلف اتفاقات را در نظر بگیریم. یک سری اشکال ناتمام را کامل کردند و داستانی با موضوع اتحاد و همکاری در جهت کارهای خوب شنیدند و در مورد اهمیت همفکری و مشورت در جهت کارهای مثبت توضیحاتی عنوان شد. در انتها در جهت تقویت کارگروهی فعالیتی انجام دادند.
سوم
ادب نشانه شخصیت هر فرد می باشد و سلام الفبای ادب می باشد. در مورد اهمیت سلام نکاتی بیان شد و در ادامه در فعالیتی جملات محترمانه را به کار بردند. در انتها کاربرگی را با هدف پرورش تقویت دقت دیداری کامل کردند.
چهارم
ادب مهم ترین سرمایه هر والدینی برای فرزندانش می باشد. آداب ادب در موقعیت های مختلف مثل گفتگو و زبان بدن و انتقاد وجود دارد. در کلاس درباره ی آداب انتقاد از یکدیگر با مثالی در مورد تشابه با آینه عنوان شد. انتقاد از دیگران باید محترمانه، به جا، همراه با بیان نکات مثبت باشد. در ادامه با در فعالیتی چهره یکدیگر را از روی ظاهر با چشم بسته حدس زدند و تجربه خود درباره قضاوت از روی ظاهر بیان کردند . در انتها نقاشی را یک بار با همکاری هم و یکبار بدون همفکری هم انجام دادند و در مورد آن نظر دادند.
پنجم
همکاری، همفکری و مشورت، مسئولیت پذیری در کارگروهی باعث پیشبرد کار یک گروه می شود. با خواندن داستانی در مورد اهمیت تعهد و مسئولیت پذیری بحث کردند. در ادامه در فعالیت دو فرد با دست های به هم گره شده بادکنک ها را جابجا کردند و دانش آموزان در مورد اهمیت توجه به هدف مشترک در کار گروهی صحبت کردند. در انتهادر بازی صندلی بازی کردند سعی می کردند هر بار با کم شدن صندلی ها کسی سر پا نماند و در مورد اهمیت توجه به همدیگر در کار گروهی بجث شد.
ششم
تفکر مهم ترین سرمایه هر فرد می باشد. یک سو نگری، شتاب زدگی، تعصب از جمله عواملی است که مانع بررسی دقیق مسائل می شود. در مورد موانع تفکر و عوامل پرورش شایعه بحث گروهی انجام شد و فیلمی با موضوع تقلید کورکورانه تماشا کردند و آن را تحلیل کردند. در انتها برج هیجان با لیوان و کاغذ با مشورت و همفکری هم ساختند و در مورد تجربه خود صحبت کردند.