به نام خدا 

اول
ابتدا تمرین جلسه گذشته بررسی شد و در مورد راه ابراز مناسب خشم نظرات خود را بیان کردند. در ادامه و با استفاده از بادکنک و روش های مختلف خالی شدن آن، روش های ابراز مناسب خشم آموزش داده شد. در انتها با توجه به اهمیت خود کنترلی و بخشیدن اشتباهات هم، فیلمی با این موضوع تماشا کردند و در مورد آن نظر دادند.
دوم
ابتدا داستان های خود با موضوع کنترل خشم را خواندند و در ادامه در مورد کلاه نگرانی و کلاه آرامش و افکار نگران کننده و افکار آرام کننده مطالبی
یاد گرفتند.
سوم
در مورد روش های مدیریت خشم بحث کردند و در بازی فکری با انواع افکار آرام کننده و نگران کننده آشنا شدند.
چهارم
خطاهای فکری در ایجاد نگرانی و هیجانات ناخوشایند تاثیر زیادی دارند. باید و نبایدهای غیر منطقی، منفی بافی، دنبال مقصر گشتن از جمله خطاهای فکری می باشند. دانش آموزان با شنیدن داستان با خطاهای فکری اشنا شدند و در مورد آن نمایش انجام دادند.
پنجم
مهارت جرات مندی نقش مهمی در مهارت های اجتماعی دارد. بیان محترمانه نظرات خود به ویژه زمان نیاز، مورد ظلم واقع شدن و ضایع شدن حق اهمیت زیادی دارد. ابتدا با نحوه صیح مهارت قاطعیت آشنا شدند و در بازی دو نفره جملات قاطعانه را تمرین کردند.
ششم
دو نوع روش مدیریت استرس وجود دارد. در روش هیجان مدار صرفا روی تخلیه هیجان تاکید می شود در حالی که در روش مسئله مدار تاکید بر حل مسئله می باشد. در جلسه با مهارت مدیریت استرس آشنا شدند. هم چنین بعد از یادگیری خطای فکری در مورد آن داستان نوشتند.