به نام خداوند مهربان

مهارت زندگی پیش دبستان

ابتدا با اشکال هندسی نقاشی خلاق را تکمیل کردند و در ادامه در مورد پذیرش و دوست داشتن خود داستانی مطرح شد و آن را تحلیل کردند. در انتها بازی ماهی و ماهیگیر را با هدف تقویت حافظه انجام دادند.

اول

ابتدا با در بطری بازی خلاقانه انجام دادند و در ادامه فیلمی با موضوع قدردانی تماشا کردند. در انتها با هدف پرورش خلاقیت با بدن خود شکل اعداد و میوه درآوردند.

دوم

ابتدا در مورد مهارت زندگی مرور انجام شد و در ادامه فعالیتی با هدف پرورش همکاری انجام دادند. در انتها کار برگ دقت را به صورت دونفره تکمیل کردند.

سوم

ابتدا در مورد آداب ماه رمضان نکاتی عنوان شد و در ادامه برج هیجان را با هدف پرورش همکاری، مدیریت هیجان، دقت و حل مسئله انجام دادند

چهارم

ابتدا در مورد آداب ماه رمضان نکاتی عنوان شد و در ادامه با نی و لیوان فعالیتی را انجام دادند و در انتها در مورد بلوغ نکاتی بیان شد.

پنجم

ابتدا در مورد ماه رمضان نکاتی عنوان شد. هم چنین در مورد نیازهای روانشناختی هم چون دلگرمی، توجه، عزت نفس مواردی بیان شد. در انتها بازی با هدف مرور راهکارهای آرام بخشی انجام دادند و آن را تحلیل کردند.

ششم

ابتدا در مورد نیاز به توجه و روش های سالم و غیر سالم جلب توجه نکاتی عنوان شد. در ادامه بازی با هدف مرور راهکارهای آرام بخشی انجام دادند و آن را تحلیل کردند.