به نام خداوند مهربان

مهارت زندگی پیش دبستان

ابتدا فعالیتی با توپ برای تقویت همکاری انجام دادند و در ادامه در مورد فایده همکاری توضیحی داده شد و نقاشی به صورت دو نفره با هدف پرورش کار گروهی رنگ آمیزی کردند.

مهارت زندگی اول

ابتدا فعالیتی با هدف پرورش دقت انجام دادند و در ادامه داستانی با موضوع بازی گروهی و راه دادن دوستان به بازی مطرح شد. در انتها نقاشی ناتمام با حروف الفبا و اعداد را تکمیل کردند.

مهارت زندگی دوم

ابتدا در مورد اردو و مهارت های به کار برده شده در آن توضیحاتی مطرح شد و در ادامه داستانی با موضوع همدلی عنوان شد و در انتها داستانی با کلمه‌های مختلف با هدف پرورش خلاقیت ساختند.

مهارت زندگی سوم

ابتدا در مورد اردوی پارک فدک و مهارت های زندگی به کار برده شده در آن بحث گروهی انجام دادند و در ادامه بازی با هدف خودکنترلی انجام دادند و در مورد تجربه‌ی خود صحبت کردند.

مهارت زندگی چهارم

ابتدا فعالیتی با هدف پرورش حافظه فعال و دقت شنیداری انجام دادند و در مورد مدیریت ترس راهکاری مطرح شد و در ادامه نقاشی با شکل های ناتمام را تکمیل کردند.

مهارت زندگی پنجم

ابتدا در مورد تغییرات دوره بلوغ نکاتی مطرح شد و در ادامه در مورد مدیریت ترس نکاتی مطرح شد و در انتها کاربرگی با هدف پرورش دقت و توجه انتخابی را تکمیل کردند.

مهارت زندگی ششم

ابتدا فعالیتی با هدف پرورش همکاری انجام دادند و در ادامه در مورد نیاز ارزشمندی نکاتی مطرح شد و در انتها کار برگ با هدف پرورش توجه انتخابی را تکمیل کردند.