به نام خداوند مهربان

مهارت زندگی پیش دبستان

ابتدا نوآموزان فعالیتی با هدف پرورش دقت انجام دادند. در ادامه ترس های خود را بر روی برگه رنگ آمیزی کردند. در انتها داستانی با موضوع ترس واقعی و غیر واقعی مطرح شد.

مهارت زندگی اول

ابتدا در مورد ترس ها و روش های روبرو شدن با آن داستانی عنوان شد. در ادامه داستان آن را نقاشی کردند. در انتها با هدف پرورش خلاقیت با بدن خود شکل اشیاء مختلف مثل الفبا، میوه و عدد را نمایش دادند.

مهارت زندگی دوم

ابتدا در مورد روش های مدیریت خشم مطلبی عنوان شد و بحث گروهی انجام شد. در ادامه به صورت گروهی بازی کنترل خشم را انجام دادند و در مورد آن نظر دادند.

مهارت زندگی سوم

ابتدا با پانتومیم نشانه های ترس را بازی کردند. در ادامه  ترس های خود را بر روی برگه نوشتند. در انتها در فعالیتی با نام صندلی نگرانی و صندلی آرامش نمایش راه های آرام کردن خود را اجرا کردند.

مهارت زندگی چهارم

ابتدا در فعالیتی با هدف پرورش دقت و خلاقیت شکل های دیگر کلمات را بیان کردند. در ادامه در مورد خود مراقبتی توضیحاتی عنوان شد. در انتها   فعالیتی با هدف پرورش دقت و نوبت انجام دادند.

مهارت زندگی پنجم

ابتدا در مورد راهکارهای پرورش صبر بحث گروهی انجام شد. هم چنین مراحل حل مسئله توضیح داده شد و مازی را تکمیل کردند و راه حل های خود برای مسئله های مختلف را داخل آن نوشتند.

مهارت زندگی ششم

ابتدا پیشنهادات خود برای بهتر شدن وضعیت کلاس را در برگه ای نوشتند. در ادامه در مورد مدیریت ترس بحث گروهی انجام شد و قرار شد تا هفته بعد راهکار مدیریت ترس را تمرین کنند و نتیجه را اعلام کنند.