به نام خداوند مهربان

مهارت زندگی پیش دبستان
ابتدا فعالیتی به صورت گروهی و با هدف تقویت همکاری انجام دادند و در مورد کاربرد مهارت زندگی در سال نو نکاتی عنوان شد و فیلمی در مورد اهمیت کار گروهی تماشا کردند. در انتها فعالیتی را با موضوع اهمیت توجه به نظرات هم در کار گروهی تکمیل کردند.
مهارت زندگی اول
ابتدا در مورد همکاری به صورت دو نفره فعالیتی مشترک را انجام دادند و تجربه خود را بیان کردند و در ادامه پازلی را با موضوع همکاری به صورت دو نفره انجام دادند و برای پازل داستان ساختند.
مهارت زندگی دوم
ابتدا در مورد روش تغییر رفتار در سال نو و دل تکانی نکاتی بیان شد و دانش آموزان نظر دادند. در ادامه کاربرگ اشکال پنهان را با هدف تقویت کار گروهی و همکاری تکمیل کردند.
مهارت زندگی سوم
ابتدا با حلقه هولاهوپ با هدف تقویت همکاری بازی کردند. در ادامه در مورد مهارت لازم برای همکاری نکاتی را عنوان کردند. در انتها تصاویری را با موضوع دل تکانی و تغییر رفتار در سال نو تحلیل کردند.
مهارت زندگی چهارم
ابتدا در مورد دل تکانی و تغییر رفتار در سال نو و اهمیت آن راهکارهایی بیان شد. در ادامه رفتارهایی که مایل به تغییر آن بودند و روش تغییر آن را بر روی برگه نوشتند. در انتها فیلمی با موضوع نقش و جایگاه پدر در خانواده را تماشا کردند و در مورد آن نظر دادند.
مهارت زندگی پنجم
ابتدا در مورد سال نو و مراحل تغییر رفتار و عادت ها نکاتی بیان شد. در ادامه کلیپی با موضوع سال نو را تماشا کردند و آن را تحلیل کردند. در انتها فیلمی با موضوع تغییر باورهای غلط را تماشا کردند و نکاتی درباره آن عنوان شد.

مهارت زندگی ششم
ابتدا در مورد تغییر رفتار و مراحل آن نکاتی عنوان شد. در ادامه فیلمی با موضوع سال نو و تغییر رفتار را تماشا کردند. در انتها فعالیتی با شناخت ویژگی های مثبت هم انجام دادند.