به نام خداوند مهربان

پایه:ششم                       دروس:قرآن، هدیه های آسمانی، ریاضی، فارسی، اجتماعی، علوم

گزارش : هفته دوم دی ماه۱۳۹۶

۱٫هدیه های آسمان: بررسی کاربرگ های ارزشیابی. پاسخ به سوالات دانش آموزان. دفتر برنامه ریزی چک شد. درس هشتم با بارش فکری براساس عنوان درس تدریس شد. تمرینات درس  به صورت گروهی انجام شد.

۲٫قرآن: ارزشیابی روخوانی دروس صورت گرفت. از تمامی دروس قرآن( عبارات و کلمات قرآنی) آزمون گرفته شد. یک نکته از هزاران با بارش فکری تدریس شد. صفحه ۴۳ و ۴۴ توسط معلم خوانده شد و سپس به صورت انفرادی و بعد برای دوستان هم گروهی خود و در ادامه برای تمرین بیشتر به صورت مسابقه برای کلاس خوانده شد. بیان داستان قرآنی سوره بقره.

۳٫ریاضی: کتاب کارسلام بخش تقارن بررسی وحل شد. بخش دوران با اشاره از کاغذ شطرنجی و طلق تدریس شد. همچین دانش آموزان با استفاده از نرم افزار جئوجبرا دوران شکل ها را بدست آوردند.

۴٫فارسی: املا ازدرس دریا قلی گفته شد و تصحیح شد. کتاب نگارش تا پایان درس دریاقلی بررسی و حل شد. بخوان و بیندیش (تندگویان) خوانده شد، و بحث و گفت گو شد، آزمون روخوانی –حفظ شعر با معنی و مفهوم برگزار شد درس دهخدا تدریس شد (قبلا در خانه روخوانی شده بود).

۵٫اجتماعی: درس پرسیده شد، برای درس های ۹-۱۰سوال طراحی شد به طور مشارکتی، درس اصفهان به صورت باز گویی خاطره از دیده های این شهر، بحث و گفتگو انجام فعالیت و کاربرگ .

۶٫علوم: تدریس نیروی بالابرنده و نیروهای وارد به هواپیما. انجام آزمایش مربوط به نیروی بالا برنده، حل کاربرگ، پرسش.