به نام خدا

گزارش هفته ( ۲۱ الی ۲۴ دی )

ریاضی :

در این هفته دوره درسها انجام شد و تمرینات تا پایان فصل ۴ کامل توسط دانش آموزان حل شد . اشکالات رفع شد .در هفته آینده آزمون کلی از فصل ۱ تا ۴ گرفته شده سپس پس از بررسی کلی از این ۴ فصل درس فصل ۵ ( اندازه گیری )تدریس خواهد شد .

اجتماعی :

تدریس درس ۱۱( اصفهان نصف جهان ) کامل ، پرسیده و کاربرگ جواب داده شد.سپس درس ۱۲ ( چرا فرهنگ و هنر در دوره صفویه شکو فا شد ) تدریس شد .در هفته آینده یک آزمون کلی از اول تا پایان درس ۱۲ گرفته خواهد شد . سپس درس ۱۳ از فصل ۷ تدریس خواهد شد .

علوم:

و‌باز همچنان در ادامه فصل پنجم شکنندگی را در لایه پوسته با آزمایش چوب تر و‌خشک و‌همچنین سایر آزمایش‌های کتاب انجام شد ‌و به پایان این فصل رسیدیم . ارائه اولیه درس پژوهش دانش اموزان نیزدر کلاس  انجام شد.

فارسی:

کاربرگ دانش‌زبانی حل شد و یکی دیگر از انواع فعل آموزش داده شد.در جلسه کتابخوانی، دانش‌آموزان به معرفی کتاب و تعریف قسمت‌هایی از آن پرداختند.روز دوشنبه ارزشیابی املا از متن درس ۹ انجام شد و نتایج آن نیز به دانش‌آموزان اعلام شد.در زنگ انشا، بچه‌ها نوشته‌های خود را درباره موضوع صلح و موضوع پیری و کودکی خواندند و در هر کلاس درباره مطالب آن‌ها با هم گفتگو کردیم.همچنین در کلاس ۶.۱ کلاس هنرسرگرمی برگزار شد و دانش‌آموزان هنرهای خود را اعم از موسیقی(تنبک)، بافتنی،خطاطی و… ارائه دادند.در این جلسه روش رسم گل‌های تذهیب به دانش‌آموزان آموزش داده شد.(تذکر: این جلسه بعد از هماهنگی در کلاس ۶.۲ نیز برگزار خواهد شد.)

همچنین در پایان هفته جزئیات باقی مانده از درس ۹ تکمیل شد و روخوانی درس ۱۰ را آغاز کردیم.

ریاضی پیشرفته:

حل کاربرگ اعداد اعشاری و آزمون از سه فصل اول

قرآن:

تا صفحه ۵۰ درس داده شد، آزمونک لغات و معانی

هدیه های اسمان:

درس دهم داده شد، آزمونک درس نهم