به نام خدا

گزارش هفته (از ۲۳ الی ۲۷ آذر)

ریاضی :

تقسیم یک عدد بر عدد اعشاری (صفحه ۵۶ ) تدریس شد .نمونه هایی در کلاس حل شد و نمونه هایی به عنوان تکلیف شب برای حل در منزل داده شد .

اجتماعی :

درس ۸ (انرژی را بهتر مصرف کنیم ) تدریس شد فعالیت ها و کاربرگها در کلاس توسط دانش آموزان جواب داده شد . ( این درس در کلاس ۲/۶ کامل تدریس شد. و در کلاس ۱/۶ جواب کاربرگها و فعالیت ها به هفته آینده موکول شد .

توجه : لازم به ذکر است به علت تعطیلی روز های یکشنبه و سه شنبه این هفته فقط روز چهار شنبه رداضی و اجتماعی تدریس شده است .

فارسی:

روزشنبه در هر دو کلاس تدریس مباحث زبان‌شناسی پایه (ضمیر، شناسه،فعل) را آغاز کردیم که در جلسات بعدی منجر به تکمیل شدن ساختار جمله و درک مفهومی آن خواهدشد.همچنین روز چهارشنبه درس بخوان و بیندیش به صورت گروهی آموزش داده شد به این صورت که هر گروه یک بند از متن درس را مطالعه کرده سپس معنی واژه ها و موارد دیگر را استخراج میکردند و به نوبت آن را در کلاس روخوانی کرده و اطلاعات زبانی را به گروه‌های دیگر گزارش می‌دادند.

لازم به ذکر است که با توجه به برنامه از پیش تنظیم‌شده‌ی کلاس فارسی و پیش‌بینی تعطیلات آلودگی هوا، تا این لحظه درس‌ها از بودجه‌بندی آموزشی عقب نمانده‌اند اما لازم است در برنامه‌ریزی‌های فصل زمستان هم این مسئله را در نظر داشت تا با همکاری دانش آموزان خللی در اجرای برنامه‌های بعدی پیش نیاید.

البته امیدواریم با درایت مسئولین و همکاری شهروندان،دیگر شاهد این حجم از مشکلات آلودگی هوا نباشیم.

ریاضی پیشرفته:

فصل کسر کتاب کار توسط خود بچه ها در منزل حل شد و در کلاس چک می شود.

آزمون: مسائل کسر و نسبت و اعداد صحیح

قران:

تا صفحه ۳۳ درس داده شد.

هدیه های اسمان:

اوایل درس نهم گفته شد

علوم:

در ادامه مبحث‌زمین پویا برای تفهیم بیشتر کاربرگ در ارتباط با همین موضوع حل شد علوم

بقیه متاسفانه تعطیلی آلودگی.!