به نام خدا

گزارش ۲۷مهر الی ۱ابان

ریاضی :

آزمون دوره ای تا درس صفحه ی ۱۹ گرفته شد . بعد از تصحیح تذ کرات لازم داده شده اشکالات رفع شد . پس از دادن  برگه ها به دانش آموزان قرار شد غلط ها را صحیح بنویسند . تا در صورت لزوم اشکالات مجدد رفع شود

پس از آن مرور فصل اول توسط دانش اموزان حل شد . قسمت اول درس کسر از فصل دوم که به صورت باد اوری ریاضی کلاس پنجم است . به عنوان تکلیف شب داده شده است که هفته آینده  در کلاس ضمن حل تدریس نیز خواهد شد .

مطالعات اجتماعی :

ادامه درس تصمیم گیری تدریس شده در باره مراحل تصمیم گیری و نکاتی که در موقع تصمیم گیری داید به آن توجه کرد . بحث و گفتگو شد . فعالیت ها و کار برگها جواب داده شد . آزمون دوره ای گرفته شد .

فارسی:

ابتدا برای ارزشیابی درس ۱ و ۲ یک جلسه رفع اشکال برگزار شد.اشکال اصلی اکثر دانش آموزان تشخیص نهاد و گزاره است.لازم این مبحث بیشتر تمرین شود.برای این منظور قرار شد به عنوان تکلیف نهاد و گزاره را در تمام ابیات شعر حفظی صفحه ۳۰  پیدا کنند.ارزشیابی درش های ۱ و ۲ روز سه شنبه برگزار شد و در مجموع هر دو کلاس میانگین نمرات خوب و قابل قبولی داشتند.مچنین تمارین باقی مانده از نگارش درس سوم انجام شد و درس چهار را آغاز کردیم.

علوم :

چک‌کردن کاربرگ در کلاس و پایان فصل دوم با انجام فعالیت ها و‌کاردر کلاس ‌و ‌ارایه پاور چند نفر از دانش آموزان راجع به هوش مصنوعی

شروع کار پژوهش در ارتباط با هوش مصنوعی یادر حوزه زیست شناسی کار کنند.

هدیه:

امتحان کتبی ۴ درس اول

قرآن :

روخوانی و پرسش شفاهی

ریاضی پیشرفته:

حل مسائل تستی عدد صحیح