به نام خداوند مهربان

گزارش هفته دوم آبان بدین صورت است:

۱٫قرآن:آزمون جامع از روی کتاب درسی و قران کامل(بازخورد)،نوشتن پیام قرانی و قرائت آن درشروع ساعت کلاسی

۲٫هدیه های آسمان:آزمون هدیه از دانش اموزان.نشان دادن کلیپ درباره داستان مهاجرت مسلمانان به حبشه،پخش کلیپ درباره معجزات حضرت مسیح و سخن گفتن ایشان در کودکی.انجام نمایش درباره اخلاق حضرت مسیح فعالیت صفحه۲۸٫آمادگی برای درس جدید..

۳٫ریاضی:بخش کسرها تدریس و دانش آموزان با استفاده از راهبرد رسم شکل مسائل مختلفی را در کلاس حل نمودند و دانش آموزان استفاده از این مبحث را در زندگی روزمره خود توضیح و ارتباط دادند و در پایان هفته دستاوردی به دانش آموزان داده شد.

۴٫فارسی:ارزیابی از دروس ،حفظ شعر درس وخواندن آن به صورت گروهی.بیان معانی کلمات دشوار درس و انجام تمرین های آن،حل تمرین های درس در کتاب نگارش و بررسی آن.بیان انشا به صورت گفتاری و نوشتاری،انجام املاهای پا تخته ای وبادکنکی.حل تمرین های کتاب کار برای جلسه بعد.

۵٫اجتماعی:پرسش و پاسخ ازکل دروس ارائه شده،گفت و گو پیرامون درس جمعیت و با به همراه آوردن نقشه به کلاتس و نیز کشیدن نقشه ایران برروی تخته این درس به صورت گروهی پایان یافت.

علوم: حل کتاب کار تا پایان درس دوم  ، تدریس مولکول و ربایش و فاصله ی بین مولکولی ، تدریس تغییرات با دخالت انسان وبدون دخالت انسان ،  تدریس تغییرات مفید و مضر ، بررسی تکالیف ، دستاورد پایان هفته

ارزشیابی کتبی و ارزشیابی شفاهی