به نام خداوند مهربان

گزارش هفته سوم مهرماه بدین صورت است:

۱٫قرآن: ارزشیابی درس اول،پخش دوباره فایل صوتی صفحه۹واستماع آن و تمرین روان خوانی آیات،صحبت درباره معنی آیات برای درک بهتر مفاهیم،پخش فایل صوتی درس دوم آیات۵۰تا۵۵سوره قمر و آیات۱تا۱۶سوره الرحمن و استماع آن (خط بردن و همراه با نوار تکرار کردن )به صورت انفرادی و سپس گروهی در کلاس قرائت کردند.

۲٫هدیه های آسمان:ارزشیابی از درس اول و دوم ،درس دوم  و تمرین های آن به پایان رسید(بااستفاده از روش بارش فکری و گفت و گو)،اجرای نمایش آشپز که دوتا می شود آش شور میشود یا بی نمک، انجام تمرین صفحه۱۷،ارائه دستاورد.

۳٫اجتماعی:ارزشیابی از درس قبل،درس دوم احساسات ما ،فعالیت ها و کاربرگ به صورت مشارکتی انجام شد.انشایی درباره یکی از اتفاقات شاد خود را در منزل نوشته شود.درکلاس خوانده شدوبررسی شد.درباره ی همدلی بحث شد.

۴.فارسی: شعررقص باد تدریس شد و حفظ گردید.تدریس درس فضل خدا تا پایان صورت گرفت. درس

سوم فارسی رازی وساخت بیمارستان باهمکاری دانش آموزان تدریس شد.حافظ خوانی بزرگداشت حافظ انجتم شد.

  1. ریاضی: دانش آموزان با جمع وتفریق عددهای مرکب آشنا شدند.برای آنها راهبردهای حل مسئله توضیح داده شده ونحوه حل کردند مسئله کار شد. الگویابی سال های گذشته مرور ودانش آموزان الگوهای را طراحی نمودند . دانش آموزان دستاورد هفته را در آخر هفته به منزل بردند.
  2. ساخت بادبادک توسط دانش آموزان برای درک تغییر فیزیکی ، انجام آزمایش سوزاندن قند و حل کردن آن در آب و کوبیدن آن در هاون برای درک تغییر شیمیایی ، حل کتاب کار علوم ، پرسش و ارزشیابی ، بررسی تکالیف