به نام خدا

گزارش هفته (۱۴ الی ۱۸ دی )

ریاضی :

تمرینات نسبت و تناسب توسط دانش آموزان حل شد . آز.مونک از قسمت تناسب گرفته شد .پلی کپی نیز به عنوان دوره درس داده شد . سپس فصل ۴ ( تقارن و چند ضلعی ) تا سر تقارن مرکزی تدریس و تمرینات حل شد .

لازم به ذکر است که : به علت مهم بودن درس تناسب و درصد ، درس تناسب تدریس شد و برای یاد گیری بیشتر تدریس درس درصد به بعد از تدریس تقارن موکول شد . در این مدت درس تناسب تمرین و تکرار بیشتری خواهد شد .

مطالعات اجتماعی :

درس ۷ (نواحی صنعتی مهم ایران ) تدریس شد و برای اموزش و یاد اوری بیشتر پرسش کلاسی انجام شد . سپس درس ۸ (راهها و حمل و نقل (۱ ) باز خوانی شد و قسمتی از درس (راهها و حمل و نقل (۲ ) تدریس شد و بقیه تدریس به هفته ی آینده موکول شد .

فارسی:

تمرین‌های هفته قبل در دفتر بچه‌ها ملاحظه و در کلاس حل شد.مطالب مربوط به بن ماضی و مضارع و ساختار کلمات مرور و بازآموزی شد.این مبحث برای سطوح بالاتر و آزمون‌های آمادگی تیزهوشان تدریس میشود.انشا تعدادی از دانش‌آموزان توسط خود آنها قرائت شد و نکاتی برای بهتر شدن نوشته‌ها با اصول نگارش تدریس شد.متن درس‌ نام‌آوران دیروز،امروز،فردا روخوانی شد و به لغات مهم و هم‌خانواده‌ها اشاره شد.شعر حفظی تدرس شد و پرسش از آن به همراه معنی شد به هفته آینده موکول شد.هم‌چنین شعر حفظی معنی شد.کاربرگی هم برای تثبیت دانش زبانی در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته که روز شنبه آن را حل خواهیم کرد.از اولیا خواهشمندم برای بهتر شدن لحن شعرخوانی بچه‌ها به آنها موقع خواندن صفحه دوم کاربرگ با حوصله توجه کنند

قرآن:

تا صفحه ۴۴ درس داده شد.

هدیه:

تا صفحه ۵۱ تدریس شد.

ریاضی پیشرفته:

حل کاربرگ مسائل کسر

علوم:

در ادامه تدریس فصل بدن انسان بچه ها با ارائه مطالبی در خصوص بدن انسان ماهیچه ها و‌اسکلت بدن انسان ارائه هایی دادند

همچنین ارائه کار پژوهششان را داشتیم.