به نام خداوند مهربان

گزارش هفته ( ۲۴ الی ۲۸ فروردین ) پنجم ابتدایی
ریاضی :
درس آمار و احتمال ادامه داده شد .در ابتدا کشیدن نمودار تمرین شد و نمودار نمره های اجتماعی کلاس کشیده شد و نتیجه گیری شده سطح درسی کلاس نسبت به نمودار و میانگین ارزیابی شد ( خوشبختانه سطح کلاس عالی تشخیص داده شد)
سپس درس میانگین تمرین شد و آزمونک گدفته شده اشکالات بررسی شد
قسمت احتمالات با توجه به کارهای عملی دانش آموزان و مشارکت آنان تدریس شد . دانش آموزان با توجه به دایره های که با مقوا ساخته بودند به مفهوم احتمال پی بردند .
مطالعات اجتماعی :
در این هفته درس ۱۹ ( ایرانیان مسلمان حکومت تشکیل میدهند ) توسط دانش آموزان ( سپیده رجبی ، ستاره سروش و ویانا نصیریان ) تدریس شد . سپس توسط خود آنها ژمونک گرفته شد . در زمان تدریس توضیحات لازم برای رفع اشکالات احتمالی داده شد .
هدیه آسمانی :
درس ۱۷( اینها و آنها ) توسط ترنم سلیمیان تدریس شد و در حین تدریس توضیحات داده شده به سوالات دانش آموزان تا حد امکان جواب داده شد . (درس مربوط به بهشت و جهنم و بهشتیان و جهنمیان و خصوصیات رفتاری آنها بود که در این رابطه سوالات بسیاری ایجاد شده بود که در حد معلومات پاسخ داده شد.
کار نوروزی :
در این هفته نیز در نیم ساعت پایان کلاس دانش آموزان با فلش های خود جاهای دیدنی که در ایام تعطیلات نوروزی رفته بودند معرفی کردند .
علوم پنجم
درس بکاریم وبخوریم تدریس شد .کاشت عدس درانواع خاک ها اجرا شد . ریشه ی عدس با ذره بین بررسی شد. پژوهش ,گیاهان شورزی انجام شد ودر کلاس ارائه شد. کار پاور پوینت دانش آموزان در کلاس ارائه شد.