به نام خدا

گزارش کار هفته دوم آبان

یازدهم الی چهاردهم آبان

کلاس چهارم

  • ریاضی: دستاورد بخش اول به عمل آمد و بازخورد به صورت فردی داده شد.حل مسئله بخش دوم درکلاس انجام شد. یاد آوری کسر کلاس سوم و شناخت کسرهای بزرگ وکوچک در کسرهای صورت مساوی ورسیدن به الگوی کسری بزرگتر است که مخرجش کوچکتر باشد. آشنایی باکسر و عدد مخلوط با (دست ورزی ورسم شکل ) انجام فعالیت وکار درکلاس ، تمرین و فعالیت برای ایام تعطیل داده شد.
  • فارسی، املا و انشا: درس سوم راز نشانه ها را دانش آموزان روان و درست خواندند و بخش درست و نادرست ودرک مطلب کامل شد. دربخش واژه آموزی ، کلمه های هم آوا تمرین شد. ونمونه هایی دانش آموزان بیان کردند. کتاب نگارش تاصفحه ی ۲۱کامل شد و تا صفحه ۲۴ به عنوان فعالیت خانه داده شده درهفته بعد بررسی خواهد شد. شعر روباه وزاغ روخوانی شود.
  • علوم: دستاوردهای هفته ی گذشته مورد بررسی قرار گرفت. فصل سوم با موضوع انرژی به صورت پرسش و پاسخ از دانش آموزان و نمایش چند انیمیشن شروع و از دانش آموزان خواسته شد برداشت های خود از انرژی های نشان داده شده را نوشته و برای هرکدام اسم انتخاب کنند. فعالیت های کتاب برای انجام آن در هفته ی آینده مورد پیش بینی قرار گرفتند. فعالیت توربین آبی با هدف آشنایی با انرژی آب جاری و تبدیل به انرژی حرکتی و الکتریکی انجام شد.
  • اجتماعی: به علت تعطیلات برگزار نشد. اردوی کاخ گلستان.
  • درس هدیه های آسمان: انجام ادامه فعالیت های درس سوم با موضوع نماز جماعت. شروع درس ۴ با موضوع نماز آیات و نمایش فیلم های خسوف و کسوف. و تمرین نماز آیات در کلاس. انجام فعالیت های درس به صورت گروهی. آوردن خوکچه هندی در کلاس به عنوان موجود زنده و اشاره به دانایی و توانایی خدا در آفرینش موجودات.