به نام خداوند مهربان

گزارش هفته سوم اسفندماه
قرآن: تدریس قرآن در هفته دوم و سوم اسفند ماه با تمرین و تکرار سوره های کتاب درسی همراه بود و دانش آموزان به تمرین سوره کوثر همراه با ترجمه آن پرداختند.
فارسی: در این هفته دانش آموزان با نشانه های صاد، ذال و عین آشنا شدند و به روان‏خوانی این دروس پرداختند، در درس صاد با فایده و اهمیت حیوانات دریایی، درس ذال با علاقه به خاطره گویی و در درس عین با آموزش آداب اجتماعی، رعایت نظم و احترام به دوستان آشنا شدند و اینکه این نشانه به تنهایی صدایی ندارد و با صدای بعدش خوانده می شود و اینکه معمولا دو مصوت پشت سر هم می آیندنشانه عین در بین آنها است آموزش دیدند. برای تقویت روان‏خوانی دانش آموزان خود به تدریس و روخوانی دروس پرداختند. تمریناتی برای روان‏خوانی و تثبیت یادگیری که شامل تمرینات نوشتاری و املا دفتری انجام گرفت.
ریاضی: در این هفته شمردن چندتایی اعداد انجام گرفت.دانش آموزان با الگوهای عددی آشنا شده و آنها را ادامه دادند. دانش آموزان جمع عددهای بالاتر از ۱۰را آموزش دیدند و تمرینات مربوط به آن که شما جدول ارزش مکانی، دسته بندی و کشیدن چوب خط را انجام دادند. برای تقویت حل مسئله دانش آموزان به آنها مسئله همراه با محور اعداد داده شد که دانش آموزان پس از خواندن مسئله و درک و فهم آن به پاسخ دادن پرداختند.
علوم: تدریس علوم در هفته سوم اسفندماه با انجام پژوهش رنگ های گیاهی انجام گرفت و دانش آموزان یافته های خود از پژوهش را نهایی کرده و ارائه دادند.