به نام خداوند مهربان

گزارش هفته اول اسفندماه
قرآن: تمرین و تکرار روزانه سوره حمد در این هفته انجام شد. و دانش آموزان با علامت ساکن آشنا شدند و لوحه های مربطه تدریس شد و همچنین تکرار و تمرین ریتمی سوره کوثر به همراه ترجمه آن در این هفته انجام گرفت.
فارسی: در هفته اول اسفند بخش دوم نشانه ها به پایان رسیددر این هفته ضمن بیان داستان و همزمان نقاشی کشیدن دانش آموزان نشانه خوا استثنا تدریس شد و برای تثبیت یادگیری با کلمه های خوا استثنا به جمله سازی پرداختند و همچنین با نگارش توضیح نقاشی که کشیده اند اولین گام برای انشا نویسی را برداشتند. در این هفته برای مرور و یادآوری دوباره دانش آموزان، تمرینات دوره ای انجام گرفت. برای تقویت جمله سازی دانش‏آموزان به نقاشی و جمله سازی مرتبط با آن پرداختند. در این هفته صیغه های فارسی آموزش داده شد.
ریاضی: در این هفته دانش آموزان با مفهوم تقریب زدن در اندازه گیری آشنا شدند و مفهوم ترتیب اعداد را در قالب فصل های مختلف سال فراگرفتند. مفهوم تقارن یادآوری شد و دانش آموزان مهارت استفاده از شابلون را برای کشیدن قرینه شکل ها تمرین کردند. در این هفته دانش آموزان جمع اعداد تا ۱۵ را آموختند و جمع عداد با استفاده از انگشتان دست و مفهوم انتقال انجام گرفت. جمع و تفریق با استفاده از راهبرد رسم شکل تمرین شد. ضمن اینکه عدد نویسی با عدد و حروف و نیز دسته بندی و مفهوم یکی ده تایی تکرار شد.