به نام خداوند مهربان

گزارش هفته چهارم دی

قرآن :  در این هفته تلاوت سوره ناس به صورت جمعی و فردی ادامه داشت و مفهوم هدیه دادن و تشکر کردن به صورت داستان آموزش داده شد ،همچنین دوره آموزشهای قبل ( سوره ها وپیام های قرآنی ) انجام شد .

فارسی : تدریس دو نشانه از طریق آموزش غیرمستقیم صورت گرفت و دانش آموزان در راستای آن کاردستی درست کردند و تمرینات و دست ورزی های مربوط به آن انجام شد . مفهوم متضاد و مخالف با مثال آموزش داده شد و تمرینات لازم صورت گرفت . صرف افعال ششگانه هم از آموزش های این هفته بود .همچنین به منظور تثبیت آموخته های قبل ، املا به صورت پاتخته ای و دفتری کار شد .

ریاضی : در این هفته مفهوم مقایسه اعداد ( کمتر ، بیشتر ) همراه با نماد در قالب داستان آموزش داده شد و تمرینات لازم صورت گرفت . جمع اعداد به صورت ضمنی تدریس گردید و دانش آموزان با مفهوم و نماد آن آشنا شدند و تمرینات مربوط به آن را انجام دادند . همچنین مفهوم تقارن و الگویابی تکرار و تمرین گردید.

علوم : در این هفته ادامه کار پژوهشی با عنوان رنگ های گیاهی صورت گرفت . دانش آموزان با تاثیرات نورخورشید بر جانوران و روش صحیح مسواک زدن از طریق فیلم آشنا شدند و همراه با معلم در کلاس بحث و گفت و گو کردند.