به نام خداوند مهربان

گزارش هفته  دوم آذر ماه

قرآن: تمرین و تکرار روزانه سوره عصر بصورت دسته جمعی و فردی در هفته دوم آذر ماه انجام شد. همچنین در این هفته به مناسبت میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) زندگی نامه پیامبر اکرم(ص) به زبان کودکانه بیان شد و دانش آموزان همزمان با بیان داستان نقاشی مرتبط با آن را کشیدند.

فارسی: در این هفته تدریس یکی از نشانه های چهار شکلی کتاب فارسی انجام شد و دانش آموزان در تدریس این درس به صورت فعال شرکت داشتند و همچنین برای تثبیت یادگیری دانش آموزان از فعالیت های در قالب بازی های گروهی، انجام جدول بخش کردن  و صدا کشی و کاربرگ استفاده گردید. و بعد از بیان نکات مهم نوشتاری دانش آموزان تمرین های مربوط به این نشانه را انجام دادند.

ریاضی: در این هفته دانش  آموزان با مفهوم شمارش آشنا شدند و تمرین های مربوط با آن را انجام دادند. در این هفته آموزش الگوها ، جدول شگفت انگیز و چوب خط ادامه داشت و برای انجام تمرین های مربوط به آن دانش آموزان فعالانه شرکت داشتند.

علوم: در هفته دوم آذر ماه تدریس علوم با آموزش دادن پژوهش کردن به دانش آموزان انجام گرفت. بعد از بیان موضوع پژوهش و بخش فیلم آن دانش آموزان پژوهش خود را آغاز کردند.