به نام خداوند مهربان

قرآن : در این هفته دانش آموزان با نعمتهای خدا آشنا گردیده و یک نقاشی هم مربوط به این موضوع کشیدند ، همچنین سوره توحید به صورت تلاوت دسته جمعی تمرین و تکرار گردید.

فارسی : تدریس نگاره ۹ ، در مسجد با هدف آشنایی دانش آموزان با مسجد برگزار شد و نشانه های ( آ ا ) و ( ب ) تدریس و تمرینات نوشتاری مربوط به آن انجام گردید . در ادامه تقویت ماهیچه های کوچک انگشتان ، خمیر بازی با هدف آشنایی بیشتر با نشانه ( آ ) صورت گرفت و بازی دقت و تمرکز خمیری هم با هدف افزایش دقت دانش آموزان انجام شد . به منظور یادگیری بهتر دانش آموزان در گروه های دو نفره فعالیت مربوط به کارت های تصویری را انجام دادند . با هدف افزایش تمرکز و دقت نوآموزان ، بازی ، کاربرگ و فغالیت مربوط به آن صورت گرفت. به منظور ایجاد علاقه نسبت به کتاب و تشویق به کتابخوانی ، ضمن قصه گویی مربی ، نوآموزان نیز به تصویرخوانی مبادرت کردند .

ریاضی : دانش آموزان ضمن یادگیری عدد شش و شمارش اعداد ترتیبی ، با مفهوم جمع ذهنی و جدول دوستی و نیز مفهوم واحد آشنا شده ، جداول ۴ در ۴ شگفت انگیز را به خوبی حل کردند و با استفاده از چینه موفق به درک مفهوم انتقال شدند.

علوم : نوآموزان به همراه معلم ، آزمایشی جهت آشنایی با مفهوم سبکی و سنگینی روی آب در یک ظرف شیشه ای انجام دادند و تمرین مربوط به آزمایش را در دفتر تمرین خود کشیدند . همچنین ، تدریس علوم و بعضی مفاهیم فارسی به صورت ترکیبی انجام شد .