به نام خداوند مهربان

قرآن: آموزش قرآن در هفته سوم مهرماه با تدریس صفحات آغازین کتاب انجام شد. دانش آموزان در ابتدا سوره توحید را دسته جمعی همراه با پخش صدا تلاوت کردند و برای شعر کتاب درسی عنوان مناسبی انتخاب نمودند و در مورد پیام قرآنی مربوط به سلام کردن با معلم گفت و گو کرده و در رابطه با موضوع سلام در کتاب درسی نقاشی کشیدند.

فارسی: برای اموزش صدای مصوت ا دانش آموزان  جلو آینه صدا را تلفظ کردند و با توجه به شکل دهان خود نقاشی آن را در هنگام ادا کردن  صدا  ا کشیدند  در هفته سوم مهر ماه تدریس نگاره ۱۰و ۸، ۷، ۶ انجام شد. در هر نگاره دانش آموزان کلمات هم آغاز و هم پایان را شناسایی کردند. در نگاره ۸ دانش آموزان ضمن آشنایی با حیوانات وحشی و مکان باغ وحش به کمک تصاویری کع در اختیار داشتند ، یک باغ وحش ساختند .دست ورزی های مربوط به هر نگاره نیز تمرین شد. در این هفته، دانش آموزان با کلمات مخالف آشنا شده و تمرین نمودند. در این هفته مقدمه بخش کردن و صدا کشی آغاز شد.

ریاضی: تم ۲ در قالب بازی در گروه های دانش آموزی و با استفاده از چینه و توپ های رنگی تدریس شد. دانش آموزان اعداد ترتیبی را تا ۵ فرا گرفته و تمرین نمودند.

علوم: تدریس این درس در هفته سوم مهر ماه با آشنایی دانش آموزان با حواس بویایی، چشایی، بینایی انجام شد دانش آموزان با چشیدن خوراکی های مختلف مزه و نام آنها را می زدند.

در این هفته دانش آموزان یک تخته وایت برد دست ساز ساختند و با سلیقه خودشان آن را طراحی کردند تا در آموزش های آتی از ان استفاده کنند