به نام خداوند مهربان

واحد مشاوره‌ی پیش‌دبستان و دبستان غنچه‌های شاد سلام، ضمن تبریک بازگشایی مدارس به دانش آموزان و والدین عزیز و آرزوی موفقیت و شادکامی در طول سال تحصیلی، مطالعه­‌ی مطلب زیر را هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید به  والدین عزیز توصیه­ می‏‌نماید.

   همگی ما به این نکته واقفیم که” آغاز ها “بسیار مهم و تأثیرگذار هستند و همان‌طور که یک آغاز خوب می‌‏تواند ضامن موفقیت باشد، یک آغاز بد یا ناقص نیز می‏‌تواند زمینه‌ساز مشکلات بعدی باشد. از این جهت سال‌های اول دبستان، آغاز آغازهای مدرسه‌ای به شمار می­‏روند و به عبارتی این مسأله یعنی، خشت اول آموزش!

با توجه به اینکه آغاز مدرسه نه تنها برای فرزند عزیزمان، بلکه برای اولیا نیز پرسش‌های زیادی به همراه دارد و ممکن است شما را با استرس‌هایی مواجه سازد، در این بخش‌ بر‌آن شدیم تا یکی از بهترین منابع آموزشی جهت آگاهی شما عزیزان از ویژگی‌های رشدی کودک در دوران دبستان را معرفی نماییم که استفاده از آن می‏‌تواند به هم‌سویی هر چه بیشتر خانه و مدرسه از ابتدای سال تحصیلی و کیفیت هر چه بیشتر تعلیم و تربیت منجر شود. در این کتاب می‏‌توانید شیوه‏‌ی صحیح  برخورد با کودک از بدو  ورود به مدرسه، ویژگی‌های رشدی کودک دبستانی و مشکلات رایج در این دوره را مطالعه کنید و با آمادگی کافی با مسائل فرزند کلاس اولی خود روبه‌رو شوید.

 مطالعه‏‌ی این کتاب را به تمام والدین عزیز، بالأخص والدین دانش آموزان پایه­‏‌ی اول توصیه می‏­‌نماییم.

* عنوان کتاب: راهنمای ورود به اول دبستان، ۲۲۲ نکته‌‏ی کاربردی برای آشنایی پدران و مادران با ویژگی‌های آموزش‌ در پایه‌ی اول ابتدایی.

* مؤلفان: دکتر مرتضی مجد فر، ابراهیم اصلانی، دکتر لیلا سلیقه‌دار.

* ناشر: امرود.

* قیمت روی جلد: ۱۲۰۰۰تومان