به نام آفریننده فرشته های کوچک

جشن عبادت دختران غنچه های شاد در سالن آمفی تئاتر کانون تربیتی فرهنگی روح الله برگزار شد.  برنامه با تلاوتی چند از کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد، سپس مجری برنامه (سرکار خانم تورانی، معلم پایه سوم) با خوش آمدگویی و خیر مقدم به اولیا و فرشته های کوچک و تبریک به مناسبت این جشن بزرگ و اعیاد پیش رو (تولد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع)) از آن ها استقبال کرد.

بعد از آن سرکار خانم دکتر صفاری مدیریت دیستان برای اولیاء و دانش آموزان پیرامون این جشن و تبریک آن سخنرانی فرمودند.

سپس با پخش موزیک دختران به آرامی بر روی سن آمدند و پک های چادرهای نماز را تحویل گرفتند و برای آراستن خود با پوشش چادر آماده گردیدند و بعد از آن همگی بر روی سن آمدند و مورد تشویق حضار قرار گرفتند.

بعد از آن گروه جوانه ی دو سرود خود را اجرا کردند و همین طور در ادامه دانش آموزان پایه ششم مولودی در وصف پیامبر اکرم (ص) اجرا نمودند. سپس از گروه جوانه های یک درخواست شد تا بر روی سن بیایند و سرود خود را اجرا کنند.

سپس همه ی دانش آموزان بر روی سن آمدند و به شکرانه ‌ی این جشن با شکوه و سپاس از خداوند یکتا متن شکرگزاری و پیمان نامه ی خود را به صورت گروهی اجرا کردند که بسیار دیدنی بود.

بعد از آن استراحتی کوتاه همراه با پذیرایی انجام شد تا دانش آموزان بتوانند برای اقامه نماز و قرار گرفتن در صفوف نماز آماده شوند، با پخش اذان و به اقامه خانم یوسفی مراسم نماز اجرا گردید و به حق چه زیبا بود لحظه برپایی نماز آن فرشته های کوچک ….

سپس به دانش آموزان لوح تقدیری اهدا شد و در کنار کیک مراسم از آن ها به صورت تک تک و گروهی با معلمان خود عکس گرفته شد و در پایان از دانش آموزان و اولیاء آن ها پذیرایی گردید.

خداوند مهربان نگهدار این فرشته های کوچک باشد آمین …