به نام خداوند مهربان

در روز یکشنبه ۶ اسفند ماه، دانش آموزان پایه ی دوم تا ششم و معلمان و اولیای گرامی در سالن باشگاه انقلاب گرد هم جمع شدند تا شاهد کنفرانس علمی دانش آموزان باشند .
مراسم با پخش تلاوتی آیاتی چند از قرآن کریم و سرود ملی ایران و با اجرای سرکار خانم والا و همراهی خانم آقایی و خانم حسینی آغاز شد. سپس سرکار خانم سیفی درباره اقدامات انجام شده و اهداف پژوهش مدرسه سخنرانی کردند.
کنفرانس های علمی با ارائه ی دانش آموزان دوم درباره ی خواص خاکشیر، نعناع،  پنیرک و تخم شربتی آغاز شد. دانش آموزان محصولات و اطلاعات جمع آوری شده ی خود را ارائه کردند . سپس سه گروه از دانش آموزان پایه ی سوم محصولات زیبایی-گیاهی گروه خود، اعم از سرمه و رنگ مو و نرم کننده ی مو را ارائه کردند و درباره ی ساخت آنها توضیح دادند . بعد از دقایقی استراحت و پذیرایی از اولیا و دانش آموزان عزیز، کلیپ پژوهشی دانش آموزان پخش شد سپس ۶ گروه از دانش آموزان پایه ی چهارم درباره ی خواص گیاهان دارویی و شوینده های گیاهی مطالب خود را ارائه کردند و بعد تنها گروه پایه ی پنجم به روی صحنه آمد و در مورد نحوه ی ساخت عطر گروه خود، محصول و پاورپوینت خود را ارائه کردند. سپس دو گروه از دانش آموزان پایه ی ششم در موردگیاهان تصفیه کننده هوا و چسب گیاهی پاور پوینت و چسب خود را ارائه دادند و در آخر با سخنان مجری محترم مراسم پایان یافت.