به نام خداوند مهربان

به رسم هر ساله خانواده غنچه های شاد در روز نهم اسفند ماه دور هم جمع شدند تا بار دیگر شکرگزاری خود را به درگاه خداوند متعال با شعر ” شکرانه بازوی توانا بگرفتن دست ناتوان است” به نمایش گذاشتند و جشن مهربانی را برپا کردند تا با اجرای آن موجبات دلگرمی دانش آموزان با شعار هدفمندی، ارزشمندی و تاثیر گذاری به مدرسه و زندگی فراهم شود .
دانش آموزان که از هفته های پیشین، با کمک معلمان خود و تیم اجرایی مدرسه با توجه به توانایی های خود با آماده کردن خویش برای این جشن کوشیدند. آن ها با آذین بستن مدرسه و با تهیه بلیط سرودهای دسته جمعی هر پایه به کمک اولیاءشان برای کمک خیر خواهانه قدم های اولیه برای این امر بزرگ را برداشتند. ( این یعنی ارزشمندی)
دانش آموزان هر کلاس با شور و شوق به همراه معلمانشان دست سازه هایی که در کلاس آماده کرده بودند را در غرفه خودشان به معرض نمایش گذاشتند و پا به پای معلمان خود در فروشش کوشش کردند تا عواید حاصل از فروش را به کودکان کار و نیازمندان اهدا کنند( این یعنی هدفمندی و تاثیر گذاری).
علاوه بر این، بعضی از دانش آموزان و یا اولیاء به صورت جداگانه برای کمک بیشتر به خیریه، غرفه دیگری تهیه کرده اعم از ساخت محصولات دست ساز یا حتی خوراکی و محصولات خود را فروختند. مثلا پایه های اول با برگزاری غرفه بازیهای فکری مثل روبیک و آموزش به دیگر دانش آموزان به جمع آوری اعانه پرداختند.
همین طور بعضی از دانش آموزان به صورت تکی یا گروهی به اجراهای همنوازی و تک نوازی برای دیگر دانش آموزان و والدینشان پرداختند یا پایه پنجم غرفه بافت مو و همین طور نمایش باله برپا کردند و در نهایت هر پایه با توجه به سانس اجرا، سرودهای دسته جمعی خود را اجرا کردند که عواید حاصل از فروش بلیط این اجراها را به کودکان کار اختصاص دادند .
به امید قبولی این نیت خیر همه عزیزان در پیشگاه باریتعالی